کد خبر : 1694389 | 17 تیر 1399 ساعت 15:19 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

مسی و ستین می مانند

بارتومئو: هرگز از اخراج والورده پشیمان نیستم

رئیس باشگاه بارسلونا همچنان معتقد است که اخراج ارنستو والورده تصمیم درستی از جانب او بود.

بارتومئو: هرگز از اخراج والورده پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مصاحبه ای اختصاصی با رادیو کاتالونیا شرکت کرد و به سوالات مختلفی پاسخ گفت. یکی از مهمترین سوالات به تمدید قرارداد با لیونل مسی مربوط بود. اخیرا کادنا سر ادعا کرد که لیونل مسی تمدید با بارسا را متوقف کرده و به جدایی در تابستان 2021 فکر می کند.

 

 

1496560

 

 

بارتومئو در واکنش به این ادعا گفت:« مسی تا 2021 قرارداد دارد و دوست ندارم در مورد این مسائل بیشتر توضیح بدهم ولی طبیعی است که موظف به تمدید با او هستیم. شنبه با مسی صحبت کردم تا از وضعیت او آگاه شوم. البته در ادامه باید در مورد مسائل مختلفی باید باهم گفت و گو کنیم. به او و دیگر بازیکنان روحیه دادم و گفتم که ناامید نشوید و تا روز آخر برای قهرمانی لالیگا تلاش کنید. مسی را در شرایط روحی خوبی دیدم و بارها نیز گفته است که دوست دارد در بارسا به فوتبالش پایان بدهد.»

 

بارتومئو ژانویه گذشته و پس از شکست بارسا از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا ارنستو والورده را اخراج کرد. کیکه ستین جای والورده را گرفت ولی نتایج بارسا تغییر خاصی نکرده اند و صدر نیز به رئال تعلق دارد.

بارتومئو گفت:« هرگز از اخراج والورده پشیمان نیستم. تیم نیاز به یک شوک داشت و باید حال و هوایی جدید تزریق می کردیم. ستین توانسته تغییراتی ایجاد کند و او فصل بعد نیز سرمربی ما خواهد بود. از عملکرد ستین راضی هستم. در دو بازی اخیر، شاهد پیشرفتی واضح در تیم بودیم. ابتدا تلاش داریم قهرمان لالیگا شویم و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

 

 

1469473

 

 

قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا:« ما هنوز شانس داریم ولی اختلاف 4 امتیازی با رئال هم کمی زیاد است. هر زمان رئال قهرمان شود، صحبت خواهیم کرد.»

 

میزبانی از ناپولی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« هنوز از سوی یوفا چیزی به ما اعلام نشده است. امیدواریم در نوکمپ میزبان باشیم و نه در زمین بی طرف. بازی با حضور هواداران نیز نامشخص است و ما بدترین حالت ممکن را در نظر داریم و فکر می کنیم تا فوریه 2021 نتوان بازی ها را با تماشاگر برگزار کرد.»

 

 

1473871

 

دیدگاه‌ها