کد خبر : 1694425 | 17 تیر 1399 ساعت 17:27 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: آرزو می کنم لیونل مسی در بارسلونا بماند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به شاگردانش در مورد بازی های دشوار پیش رو هشدار داد.

گواردیولا: آرزو می کنم لیونل مسی در بارسلونا بماند


به گزارش "ورزش سه"، سیتی این هفته نهمین بار در این فصل لیگ برتر و این بار مقابل ساوتهمپتون مغلوب شد تا شرایط برای پپ گواردیولا نگران کننده شود. این سرمربی اسپانیایی در نشست خبری قبل از بازی نیوکاسل حاضر شده و در مورد فینال جام حذفی برابر آرسنال و دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "در دیدار مقابل ساوتهمپتون از نظر ارائه سبک دلخواه نمایش خوبی ارائه دادیم، تعهد بازیکنان بعد از دو یا سه فصل موفق هنوز هم باورنکردنی است، اما در این مرحله  ای هستیم که بعضی اوقات اشتباه می کنیم که باید در بعضی از بازی ها از آن اجتناب کنیم زیرا اینگونه کل تیم مجازات می شود. تردیدی ندارم می توانیم مانند گذشته بازی کنیم و در هر دو محوطه با شرایط انطباق می یایبم.

 

1506954

 

شانس یا فرصتی بزرگ برای موفقیت داریم، اما اگر اتفاقات دیدار ساوتهمپتون و بازی های دیگر در این فصل مانند تاتنهام در خانه و یا نورویچ در خارج خانه رخ دهد و مانند دیدارهایی که امتیاز را از دست دادیم بازی کنیم، حذف خواهیم شد و آرسنال در فینال جام حذفی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به موفقیت دست می یابند.

 

ما به چهار امتیاز دیگر برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز داریم. من بعد از اینکه آرسنال و برنلی را شکست دادیم در مورد رویکرد تیمی نگران بودم، اما تلاش بازیکنان حتی در بازی هایی که باختیم باورنکردنی بود. این باعث شده من اطمینان داشته باشم که در بازی های پایانی لیگ برتر آرامش نخواهیم داشت و دوباره با تمام توان ظاهر خواهیم شد.

 

من نتوانستم مشکلی را که از ابتدا داشتیم حل کنم. من به یاد دارم در بازی مقابل تاتنهام در خانه، آنها دو شوت در چارچوب داشتند و ما بیش از 20 ضربه زدیم و آخر به تساوی رسیدیم. در بازی دوم لیگ نیز همین اتفاق افتاد و شرایط آخرین بازی مقابل ساوتهمپتون مشابه بود. 

 

خریدهای تابستانی؟ من تا پایان فصل در مورد نقل و انتقالات صحبت نخواهم کرد و آرزوی من این است که لیونل مسی در بارسلونا بماند.

دیدگاه‌ها