کد خبر : 1694428 | 17 تیر 1399 ساعت 17:49 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: دغدغه فعلی؟ ساخته شدن واکسن کرونا

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد هدفش بنای تیمی بومی در آینده است.

کلوپ: دغدغه فعلی؟ ساخته شدن واکسن کرونا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در یک دیدار تشریفاتی دیگر به مصاف برایتونی خواهد رفت که این هفته بالاخره و بعد از مدت ها پیروز شد. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار حاضر شده و مهم ترین دغدغه فعلی را ساخته شدن واکسن درمان ویروس کرونا قلمداد کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "برایتون تیم خوبی است و آنچه در فصل گذشته انجام داده باورنکردنی است. آنها قادر اجرای یک سبک فوتبال مناسب بوده اند و از زمان آغاز دوباره فوتبال رویکردشان را تغییر داده اند. بنابراین ما دقیقا نمی دانیم با چه تیمی روبرو خواهیم شد و باید برای این مسابقه آماده باشیم. پس از آن دیدارهایی مانند برنلی، آرسنال، چلسی و نیوکاسل از راه می رسد و همه این تیم ها برای دستیابی به هدفی می جنگند.

 

1508238

 

من در مورد تغییرات زیاد فکر نمی کردم، اما واقعا خوشحالم که دوباره مجاز به حضور مجدد از رختکن خودی هستیم، زیرا بازیکنان می توانند در رختکن لباس عوض کنند و لازم نیست این کار در ماشین یا جای دیگری صورت گیرد. خوشحال می شوم اگر روزی قادر به انجام همه کارهایی باشیم که در گذشته می کردیم."

 

شرایط فصل بعد: "فکر می کنم آینده همه ما زمانی است که هیچ کس دقیقا نمی داند چه اتفاقی رخ می دهد. همه ما تولید منتظر واکسن کرونا هستیم و این آینده همه ما است. اما از منظر فوتبالی ما هیچ گونه نگرانی ای در مورد آینده نداریم.

 

علاقمندیم تیمی بومی بسازیم و بزرگترین امتیاز برای بازیکنان جوان، زمان است. ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است به بازیکنان کمک کنیم تا به بهترین خود که تبدیل شوند. آکادمی ما در چند سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی معرفی کرده است."

دیدگاه‌ها