کد خبر : 1694525 | 18 تیر 1399 ساعت 11:02 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستمزد ستاره های نارنجی پوش کسر می شود؟

دردسر قراردادهای میلیاردی در لیگ والیبال

در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون کسر درصدی از قرارداد والیبالیست های تیم سایپا به گوش می رسد.

دردسر قراردادهای میلیاردی در لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال سایپا که برای فصل جدید سیاست خود را با استخدام مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تغییر داده، چند تن از ستاره های والیبال ایران را جذب کرده و قهرمانی را برای لیگ سال 99 نشانه گرفته است.


سیدمحمد موسوی، علی شفیعی، محمدجواد معنوی نژاد و چند بازیکن اسمی دیگر با نظر کارخانه جذب تیم سایپا شدند و حتی این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن امیر غفور هم بود و هست.


بعد از اینکه در هفته های اخیر برخی از میزان قرارداد بالای بازیکنان این تیم خبر دادند، انتقاداتی نسبت به عقد قراردادهای میلیاردی توسط سایپا به گوش می رسید.


حالا یکی، 2 روزی است شایعه شده قرار است سایپا حتی قبل از شروع لیگ 10 درصد از قرارداد بازیکنان تیمش را کسر کند و قرارداد جدیدی ببندد.


با اینکه گفته می شد این موضوع از سوی باشگاه به بازیکنان اعلام شده و حاشیه هایی را به وجود آورده، اما مصطفی کارخانه در مصاحبه خود با مهر سعی کرده حاشیه ها را تکذیب کند: یکی از منضبط ترین، منسجم ترین و متحدترین تیم های حاضر هستیم. اتحاد و همبستگی لازم را داریم و کارمان را انجام می دهیم. آدم های کوتاه نظر و مریض این کارها را می کنند. حسادت است، چون خودشان نتوانستند چنین شرایطی داشته باشند حسادت می کنند.


با این حال به نظر می رسد ستاره های میلیاردی سایپا باید با نظر باشگاه بخشی از قرارداد خود را کسر کنند؛ موضوعی که فعلا کسی زیر بار آن نرفته است.

دیدگاه‌ها