کد خبر : 1694588 | 18 تیر 1399 ساعت 15:37 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

ممکن است بازیکنان شاهین ناقل باشند؛ 

محمدی: تضمین می‌دهید در بوشهر کرونا نگیریم؟

جواد محمدی می گوید تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و مسابقات لیگ برتر وجود ندارد و انجام دیدار ذوب آهن و شاهین بوشهر را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

محمدی: تضمین می‌دهید در بوشهر کرونا نگیریم؟ 

به گزارش "ورزش سه"، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از سفر تیمش به بوشهر برای دیدار مقابل شاهین و با بیان اینکه تفاوتی میان مسابقات لیگ برتر  و مسابقات داخلی استان وجود ندارد، گفت: کلیه مسابقات فوتبال در رده های سنی مختلف در استان بوشهر به حالت تعلیق در آمده است. با توجه به پیشرفت بیماری کرونا در این استان و قرار گرفتن این منطقه در شرایط قرمز بنا بر تصمیم هیئت فوتبال استان کلیه مسابقات در این استان لغو شده است.  طبق اخبار رسیده تمرینات تیم ها نیز توصیه شده که لغو شود. حتی اعلام شده از برگزاری مسابقات دوستانه در این ایام ممانعت به عمل آید.


مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: سوال من این است چه تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و مسابقات لیگ برتر وجود دارد. مسابقات داخلی استان تعطیل شده  و مسابقات لیگ برتر در این استان انجام می‌شود. چه تضمینی وجود دارد بازیکنان ما در بوشهر گرفتار این ویروس نشوند.


محمدی سپس به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: از ابتدای شروع تمرینات کلیه تمهیدات لازم را در اصفهان رعایت کرده ایم در سفر به شهر پرخطر مشهد باز هم کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم و تاکنون به استثنای یک مورد جواب مثبت، جواب تست کلیه بازیکنان ما منفی بوده است؛ اما چه تضمینی وجود دارد که در سفر به بوشهر بازیکنان ما هم به مانند تیم های استقلال و فولاد درگیر این ویروس نشوند.


او در ادامه درمورد مثبت شدن تست یکی از بازیکنان شاهین بوشهر عنوان کرد: یکی از بازیکنان شاهین جواب تست کرونای او مثبت شده؛ آیا مسئولین تضمین می کنند سایر بازیکنان این تیم ناقل نباشند. قبلاً هم به سازمان لیگ نامه زده ایم و درخواست کرده ایم، مسابقات را به صورت همزمان و در شهرهای کم خطر تر برگزار کنند و مجدداً نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم و درخواست خود را اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل ذوب آهن حرف هایش را اینطور خاتمه داد: در این شرایط سلامت بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی و برگزاری مسابقات از همه چیز واجب تر است. خانواده این افراد نگران هستند با چه تضمینی به بوشهر بروند و در سلامت کامل برگردد. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موارد فوق را بررسی و تصمیمات لازم را به نحوی که به هیچ کس آسیبی وارد نشود اتخاذ کند.

دیدگاه‌ها