کد خبر : 1694599 | 18 تیر 1399 ساعت 16:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با استون ویلا

سولسشر: برونو به همه انگیزه مضاعف می دهد

سرمربی نروژی منچستریونایتد انتقال برونو فرناندز را یک انتقال بسیار خوب و ارزشمند می داند.

سولسشر: برونو به همه انگیزه مضاعف می دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که روند بسیار خوبی را پس از شروع مجدد لیگ برتر طی می کند، فردا باید در زمین استون ویلا به میدان برود. یونایتد 16 بازی متوالی است که شکست نخورده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، در جدال نزدیک با چلسی و لسترسیتی است. به همین منظور سه امتیاز ویلاپارک برای یونایتد اهمیت فراوانی دارد.

 

 

1508469

 

 

خیلی ها معتقدند انتقال زمستانی برونو فرناندز ستاره 25 ساله پرتغالی به یونایتد، باعث متحول شدن این تیم شده است. برای جذب او 55 میلیون یورو هزینه شد و خیلی زود توانسته ثابت کند که ارزش این سرمایه گذاری را داشته است. برونو در 14 بازی برای شیاطین سرخ، 7 گل زده و شش پاس گل داده است. آماری بسیار خوب برای بازیکنی که یک لیگ و یک باشگاه جدید را تجربه می کند.

 

 

1508466

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بازی با استون ویلا و در تمجید از برونو فرناندز گفت:« معتقدم جذب او به سود هر دو طرف شد. برونو به جمع ما پیوست و دید که چه بازیکنان باکیفیتی در تیم حضور دارند. ما به او کمک کردیم سریع با فضای تیم خودش را وفق دهد و او هم پاسخ این اعتماد را به بهترین شکل داده است. برونو با عملکرد خوبش توانسته به تیم کمک کند. او به یونایتد آمد و تیم را با خودش بالا کشید. برونو انگیزه هر بازیکنی را بالاتر می برد و این شروعی بسیار بسیار خوب برای او محسوب می شود.»

 

 

1509138

 

 

نمانیا ماتیج ستاره صرب دو روز پیش قراردادش با یونایتد را تا 2023 تمدید کرد. در پست او اسکات مک تامینای هم بازی می کند و این شاید مانع رشد و پیشرفت او شود ولی سولسشر عقیده ای دیگر دارد:« اسکات می تواند از ماتیچ چیزهای زیادی یاد بگیرد. او هنوز خیلی جوان است و فکر می کنم هفت یا هشت سال کمتر از ماتیچ دارد. تا همینجا هم ماتیچ بسیار به پیشرفت اسکات کمک کرده است.

هر دو می توانند با هم کنار بیایند. بارها شده به ماتیچ گفته ام که امروز اسکات بازی می کند و او هم نیمکت نشینی را بدون مشکل پذیرفته است و برعکس این اتفاق را نیز شاهد بوده ایم. اسکات و ماتیچ حتی می توانند کنار هم نیز بازی کنند.»

 

دیدگاه‌ها