کد خبر : 1694608 | 18 تیر 1399 ساعت 17:30 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره فرانسوی؛ منتظر اقدام رئال مادرید

کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید هستند و قرارداشان را با پاری سن ژرمن و رن تمدید نکرده اند.

دو ستاره فرانسوی؛ منتظر اقدام رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره جوان فرانسوی مدت هات در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته اند و تا چند ماه قبل به نظر می رسید تمرکز باشگاه اسپانیایی در تابستان امسال به جذب آنها خواهد بود، اما بروز مشکلات مالی شرایط را متفاوت ساخته است. اخبار حاکی از آن است کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا مذاکرات برای قرارداد را متوقف کرده اند و منتظر روند اقدام رئال مادرید هستند.

 

1509601

 

دو باشگاه پاری سن ژرمن و رن می خواهند قرارداد امباپه و کاماوینگا را تمدید کنند، اما نشریه مارکا مدعی شد که آنها منتظر هستند ببینند آیا باشگاه اسپانیایی در این تابستان قصد دارد برای خریدشان اقدام کند یا خیر.

 

کیلیان امباپه هدف بلند مدت رئال بوده و زین الدین زیدان او را به عنوان یک ستاره مهم برای فصول آینده در نظر گرفته است. این مهاجم فرانسوی در سال 2017 با 170 میلیون یورو به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد و در این مدت در 119 بازی در این تیم 90 گل به ثمر رسانده است.

 

همچنین ادواردو کاماوینگا علیرغم 17 سال سن در فصل جاری یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار رن بوده و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کرده اند. باشگاه رن برای فروش این هافبک جوان رقم 80 میلیون یورو درخواست کرده که کار رئال مادرید حداقل در این تابستان را برای خرید او دشوار می سازد.

 

دیدگاه‌ها