کد خبر : 1694648 | 18 تیر 1399 ساعت 21:05 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کللی: تیم های استانی قادر به رعایت پروتکل‌ها نیستند؛

پاسخ باشگاه شاهین به حرف‌های مدیرعامل ذوب‌آهن

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن به دلیل شرایط نامناسب بوشهر خواهان گرفتن میزبانی از شاهین شده که حالا با واکنش باشگاه بوشهری مواجه شده است.

پاسخ باشگاه شاهین به حرف‌های مدیرعامل ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش جواد محمدی در مصاحبه‌ای ضمن اشاره به شرایط نامناسب بوشهر از نظر ابتلا به ویروس کرونا، سفر اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن به این شهر را با ریسک زیادی عنوان کرد. محمدی به بودن یک عضو کرونایی در اردوی شاهین اشاره داشته و معتقد است چون رقابت های استانی در بوشهر تعطیل شده، رقابت های لیگ برتر نیز نباید در این شهر برگزار شود و باید یک شهر بی خطر منتقل شود.

 

عبدالرضا کللی مدیر رسانه ای باشگاه شاهین بوشهر درباره این موضوع به "ورزش سه" گفت: « تصمیم هیات فوتبال بوشهر در خصوص لغو مسابقات در مورد مسابقات و لیگ‌های استانی است و به لیگ برتر مربوط نمی‌شود. موضوع لغو مسابقات لیگ‌برتر در اختیار سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی-ورزشی و ستاد ملی کرونا است و مسئولان‌ مربوطه برای این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.»

 

او حرف هایش را ادامه داد و اضافه کرد:« چون تیم‌های رده‌های مختلف استان بوشهر به خاطر مشکلات مالی قادر به اجرای دقیق پروتکل‌ها نیستند، هیات فوتبال تصمیم گرفت که هفته‌های پایانی مسابقات در زمان بهتری برگزار و یا لغو شود. تیم‌های لیگ برتری استان یعنی شاهین شهرداری و پارس‌جنوبی تاکنون پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کرده‌اند و تیم شاهین شهرداری بوشهر ۳ بار تست کرونا را انجام داده و فقط یک بازیکن مثبت بوده که در ۲ بازی اخیر نیز حضور نداشته و همچنین ورزشگاه‌های این تیم‌ها نیز با اجرای پروتکل‌های بهداشتی آماده میزبانی از مسابقات هستند.»

 

دیدار دو تیم شاهین و ذوب آهن باید روز جمعه 20 تیرماه در بوشهر برگزار شود.

دیدگاه‌ها