کد خبر : 1694673 | 18 تیر 1399 ساعت 23:30 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی5-0نیوکاسل؛ جشنواره گل شاگردان پپ در اتحاد

منچستر سیتی موفق شد در یک بازی کاملاً یک طرفه نیوکاسل را با پنج گل شکست دهد

سیتی5-0نیوکاسل؛ جشنواره گل شاگردان پپ در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم منچستر سیتی و نیوکاسل در چهارچوب رقابتهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس و پایان رسید که این بازی نهایتاً با پیروزی پنج گله شاگردان پپ گواردیولا و تثبیت جایگاه دوم این تیم خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بازی با تسلط کامل تیم میزبان یعنی منچسترسیتی آغاز شد و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 10 به نتیجه رسید. داوید سیلوا با حرکتی از جناح چپ و با ارسال پاس خوب به دهانه دروازه گابریل ژسوس را صاحب توپ کرد و این مهاجم برزیلی نیز به راحتی موفق به گلزنی شد.

 

 

1509647

 

 

حملات منچسترسیتی بعد از گل اول نیز ادامه داشت و آنها در دقیقه 21 گل دوم خود را وارد دروازه نیوکاسل کردند. این بار کوین دی بروین با حرکت از سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه ریاض محرز را صاحب توپ کرد و این ستاره مراکشی نیز با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

زدن دو گل توسط منچسترسیتی تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و این تیم همچنان به حملات خود ادامه داد. آنها می توانستند در دقیقه 40 توسط فیل فودن به گل سوم دست پیدا کنند اما توپ این بازیکن با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد تا بازی در نیمه اول مهمان دو گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند.

 

 

1509649

 

 

سیتی می‌توانست در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک بار دیگر دروازه نیوکاسل را باز کند اما بی دقتی فیل فودن مانع از رقم خوردن این اتفاق شد چراکه او در باز کردن یک دروازه تقریباً خالی ناکام بود.

 

در دقیقه 58 گل سوم منچستر سیتی این بار توسط بازیکنان نیوکاسل به ثمر رسید. بعد از حرکت گابریل ژسوس و ورود این بازیکن به درون محوطه جریمه نیوکاسل دو بازیکن این تیم یعنی مت ریچی و فدریکو فرناندز روی یک ناهماهنگی یک گل به خودی را رقم زدند تا بازی 3-0 شود.

 

منچسترسیتی در این بازی سیری ناپذیر به نظر می‌رسید و این بار در دقیقه 65 روی ضربه ایستگاهی فوق العاده داوید سیلوا به گل چهارم دست یافت.

 

 

1509646

 

 

داوید سیلوا می توانست در دقیقه 75 بار دیگر دروازه نیوکاسل را باز کند اما ضربه او با عکس العمل خوب دروازه‌بان تیم حریف روبرو شد تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند.

 

در حالی که بازی برای لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، منچستر سیتی موفق شد گل پنجم خود را وارد دروازه نیوکاسل کند. رحیم استرلینگ در مصافی تک به تک و روی پاس عالی داوید سیلوا موفق به گلزنی شد تا سیتیزن ها نهایتا با پیروزی پرگل 5-0 نیوکاسل را شکست داده باشند.

 

 

1509648

دیدگاه‌ها