کد خبر : 1694689 | 19 تیر 1399 ساعت 01:51 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون 1-3 لیورپول: قرمزها به 100 فکر می‌کنند

لیورپول که قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شده، امشب موفق شد در خانه برایتون به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

برایتون 1-3 لیورپول: قرمزها به 100 فکر می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار در همان 8 دقیقه ابتدایی دو بار توسط محمد صلاح و جوردن هندرسون دروازه حریف را باز کردند و در نهایت یک گل دیگر از ستاره مصری، یک پیروزی خارج از خانه راحت را نصیب قرمزها کرد.

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از اینکه در دقیقه 4 یک موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 6، این محمد صلاح بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پرس سنگین لیورپولی ها از جلوی زمین بود که مدافع برایتون دچار اشتباه شد و پاس نبی کیتا را صلاح با یک ضربه دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

1509668

 

تنها دو دقیقه بعد، لیورپولی ها به گل دوم رسیدند. این بار هم بازیکنان لیورپول با تحت فشار گذاشتن بازیکنان حریف و گرفتن مالکیت توپ در میانه زمین، یک حمله سریع را شروع کردند و در نهایت پاس صلاح را هندرسون با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، تبدیل به گل دوم بازی کرد.

 

1509666

 

برتری قرمزها بعد از این گل هم ادامه داشت و چیزی نمانده بود که لیورپول در دقیقه 12 به گل سوم برسد اما این بار متیو رایان اجازه گلزنی به صلاح نداد. بازی با برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد اما با سپری شدن نیمی از نیمه اول، بازیکنان برایتون رفته رفته بر بازی مسلط شدند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه لیورپول پیش رفتند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان دو گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در آخرین دقیقه وقت های قانونی نیمه اول، برایتون یکی از گل های خورده را جبران کرد. نفوذ لامپتی از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه لیورپول، با ضربه محکم تروسارد همراه شد و نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

1509671

 

نیمه دوم را برایتون بهتر آغاز کرد اما این لیورپول بود که می توانست در دقیقه 53، به گل سوم برسد ولی باز هم هوشیاری متیو رایان، مانع از این شد که اختلاف افزایش پیدا کند.

چند دقیقه بعد، روی ارسال خطرناک اندی رابرتسون، این هندرسون بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه والی او دقیقا به جایی رفت که رایان حضور داشت. برتری قرمزها ادامه داشت و بعد از اینکه دو موقعیت خوب دیگر را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 76 به گل سوم رسیدند.

 

1509675

 

روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه برایتون بود که صلاح ارسال رابرتسون را روی تیر اول قطع کرد و با یک ضربه سر دقیق، گل دوم خودش در این دیدار را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که موقعیت های بهتر و بیشتری برای رسیدن به گل های بعدی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها