کد خبر : 1694743 | 19 تیر 1399 ساعت 14:53 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بارسا بازیکن ما را می خواهد، تماس بگیرد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به شایعات مربوط به انتقال اریک گارسیا به بارسلونا واکنش نشان داد.

گواردیولا: بارسا بازیکن ما را می خواهد، تماس بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گاسیا سال 2008 و در هفت سالگی بود که وارد آکادمی فوتبال باشگاه بارسلونا شد و تا سال 2017 نیز در لاماسیا حضور داشت و برای تیم های پایه بارسا بازی می کرد ولی تصمیم گرفت راهی منچسترسیتی شود. حضور پپ گواردیولا انگیزه مهمی برای گارسیا بود تا فوتبالش را در انگلیس و باشگاه سیتی ادامه دهد. سه سال بعد، او خواهان بازگشت به بارسلوناست.

باشگاه کاتالان به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و با توجه به شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا قصد دارد به جای صرف مبالغ کلان، اریک گارسیای 19 ساله را که تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد، به خدمت بگیرد.

 

 

1509711

 

 

پپ گواردیولا که تیمش شب گذشته نیوکاسل را گلباران کرد، در واکنش به شایعات علاقه بارسا به گارسیا گفت:« بارسا اگر بازیکن ما را می خواهد، باید تماس بگیرد. ما قصد داریم به هر شکلی شده او را متقاعد به ماندن کنیم. دوست دارم گارسیا سال های بیشتری در سیتی بماند. به شما می گویم که 100 درصد اریک را می خواهیم اما اگر او تصمیمی برای ماندن نداشته باشد، دیگر کاری از دست مان ساخته نیست. خود اریک گارسیا، مدیر برنامه هایش و حتی خانواده اش می دانند که به او اعتقاد داریم.»

 

طبق ادعای منابع اسپانیایی گویا گفت و گوهایی نیز بین بارسا و سیتی انجام شده ولی هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست. گارسیا در شروع مجدد لالیگا در سه بازی از جمله برابر لیورپول و ارسنال فیکس بازی کرد که نشان از اعتماد پپ به او دارد.

 

 

1509710

 

دیدگاه‌ها