کد خبر : 1694757 | 19 تیر 1399 ساعت 16:03 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو و نیاز به انقلاب در نتایج

گروه B: معجزه مشهدی‌ها در حضور الهلال و پاختاکور؟

تیم شهر خودرو بدون امتیاز و لا تفاضل گل - ۵ در رده آخر گروه خود قرار دارد و برای صعود نیاز به تحول در نتایج خود دارند.

گروه B: معجزه مشهدی‌ها در حضور الهلال و پاختاکور؟

به گزارش ورزش سه، صبح امروز از سوی ای‌اف‌سی برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی اعلام شد، پس از مرحله گروهی تیم‌ها به صورت تک حذفی مراحل بعدی تا فینال را در یک کشور برگزار خواهند کرد. 


 بر این اساس و در دومین گروه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تیم شهرخودرو ایران با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات همگروه است.

 

تیم شهر خودرو دو مسابقه ابتدایی خود را مقابل پاختاکور و الهلال شکست خورده و همراه با شباب الاهلی صدرنشین لیگ ناتمام امارات بدون امتیاز در جدول حاضر است. شهرخوردویی‌ها ابتدا باید دو دیدار متوالی با شباب الاهلی برگزار کنند و دو برد در این دیدار می‌تواند این تیم را برای صعود امیدوار کند. پس از آن شهر خودرو به مصاف الهلال خواهد رفت و در دیدار نهایی مقابل پاختاکور قرار می‌گیرد.


در این گروه پاختاکور با ۶ امتیاز و تفاضل گل +۴ صدر نشین است، الهلال با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل +۳ دوم است، شباب الاهلی بدون امتیاز و تفاضل -۲ سوم است و شهرخودرو بدون امتیاز و تفاضل گل -۵ در جایگاه انتهایی قرار دارد.

 

گروه B: 

شباب الاهلی امارات - شهرخودرو / الهلال عربستان - پاختاکور ازبکستان (دوشنبه 24 شهریور)

شهرخودرو - شباب الاهلی امارات / الهلال عربستان - پاختاکور ازبکستان (پنجشنبه 27 شهریور)

شهرخودرو - الهلال عربستان / پاختاکور ازبکستان - شباب الاهلی امارات(یکشنبه 30 شهریور)

شهرخودرو - پاختاکور ازبکستان / شباب الاهلی امارات - الهلال عربستان(چهارشنبه 2 مهر)

 

طبق اعلام کمیته مسابقات ای‌اف‌سی، شهرخودرو ایران در صورت صعود به مرحله بعد مسابقات باتوجه به اول شدن یا دوم شدن در گروه، ۵ یا ۶ مهرماه به مصاف حریف خود (از گروه A که استقلال در آن قرار دارد)خواهد رفت. برنده این دیدار  ۹ مهرماه دیدار یک چهارم نهایی را برگزار خواهد کرد و دیدار نیمه نهایی روز ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان غرب آسیا مشخص بشود. گفتنی است دیدار فینال مسابقات نیز در روز ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود تا تیم‌های راه‌یافته به فینال یک ماه فرصت برای این دیدار را داشته باشند

دیدگاه‌ها