کد خبر : 1694866 | 20 تیر 1399 ساعت 11:20 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد مورینیو از VAR: همه می‌دانند پنالتی بود

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از توقف تیمش مقابل بورنموث در بازی دیشب دو تیم بار دیگر به شدت از VAR انتقاد کرد.

انتقاد مورینیو از VAR: همه می‌دانند پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تاتنهام دیشب در بازی خود مقابل بورنموث با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد، ژوزه مورینیو سرمربی این تیم در پایان بازی از تصمیم های مایکل اولیور داور این بازی و به خصوص از سیستم VAR به شدت گله‌مند بود و انتقادات تندی به این سیستم وارد کرد.

 

1509893

 

تساوی 0-0 دیشب مقابل بورنموث ضربه مهمی به امیدهای تاتنهام برای کسب سهمیه اروپایی زد. مورینیو بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل شفیلد هم به دلیل مردود شدن یکی از گلهای هری کین انتقادهای شدیدی به مایکل اولیور وارد کرده بود. در بازی دیشب هم مورینیو معتقد بود در اوایل بازی به دلیل خطایی که روی هری کین انجام شده داور باید یک پنالتی به سود تیمش اعلام می‌کرده.

 

مورینیو در پایان بازی گفت: " این بازی یک صحنه مهم داشت که مهمترین اتفاق مسابقه بود و من نمی‌خواهم چیز بیشتری در این باره بگویم. همه می‌دانند. همه می‌دانند از چه کسی صحبت می‌کنم و چه دقیقه‌ای را مد نظر دارم. همه می‌دانند".

 

1509894

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " همان داوری که در بازی با شفیلد هم تصمیم VAR نادرست گرفت یعنی مایکل اولیور. نظرها اهمیت دارد. این فقط نظر من نیست. همه می‌دانند که این صحنه پنالتی است و وقتی میگویم همه، واقعاً منظورم همه است. نمی‌گویم هری کین ۱۰۰ درصد آن توپ را گل می‌کرد ولی احتمال گل زدن او در ضربات پنالتی بالا است و در حالت نرمال ما می‌کرده این بازی را 1-0 برنده شویم".

 

 

دیدگاه‌ها