کد خبر : 1694894 | 20 تیر 1399 ساعت 13:40 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پولیشیچ: نمی‌خواهم فقط با هازارد مقایسه شوم

کریستین پولیشیچ ستاره چلسی می‌گوید هدفش تبدیل شدن به هازارد جدید نیست بلکه می‌خواهد برای خودش نامی بزرگ دست و پا کند.

پولیشیچ: نمی‌خواهم فقط با هازارد مقایسه شوم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی چلسی که بعد از درخشش‌های اخیر خود با پیراهن این تیم با ادن هازارد ستاره سابق چلسی مقایسه می‌شود می‌گوید به دنبال تبدیل شدن به هازارد جدید نیست بلکه می‌خواهد برای خودش نامی بزرگ دست و پا کند.

 

پولیشیچ ۲۱ ساله که این فصل اولین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند عملکرد درخشانی داشته. او اما روزهای سختی را سپری کرده و بعد از شروعی نه چندان خوب در اوایل سال جاری میلادی آسیب دیده و بعد با شرایط خاص دوران کرونا مواجه شده است. اما او در نهایت موفق شده به چلسی ثابت کند که سرمایه‌گذاری‌اش روی این بازیکن بااستعداد اشتباه نبوده.

 

1509943

 

پولیشیچ در مصاحبه با اسکای گفت: " هازارد بازیکنی استثنایی است. افتخاراتی که او در این باشگاه بدنت آورده مشخص است و من سعی نمی‌کنم خودم را با او مقایسه کنم. در حال حاضر مهم برایم فقط برنده شدن در بازی‌ها و تأثیرگذاری روی تیم است".

 

ستاره چلسی در ادامه درباره شانس موفقیت چلسی در فصل آینده گفت: " ما برای رسیدن به تیم‌هایی مثل لیورپول و منچسترسیتی هنوز کار داریم. همینطور که امسال دیدید این دو تیم و به خصوص لیورپول آنقدر کم فراز و نشیب بودند و آنقدر مقتدرانه بازی کردند که شگفت‌انگیز است. این همان نقطه‌ای است که ما هم می‌خواهیم به آن برسیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها