کد خبر : 1624652 | 27 تیر 1398 ساعت 12:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پولیشیچ: می‌توانم در لیگ برتر ستاره‌ای درخشان بشوم

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی که به تازگی به این تیم ملحق شده می‌گوید توان و قابلیت درخشش در لیگ برتر انگلیس را دارد.

پولیشیچ: می‌توانم در لیگ برتر ستاره‌ای درخشان بشوم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی که اخیراً به چلسی ملحق شده می‌گوید بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس بوده و معتقد است توان، قابلیت و ابزارهای لازم برای درخشش در این لیگ دشوار را دارد.

 

چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه پولیشیچ را به خدمت گرفت اما طبق قرارداد چلسی با باشگاه سابق او دورتموند، پولیشیچ تا پایان فصل گذشته در دورتموند باقی ماند تا از شروع فصل جدید برای چلسی به میدان برود.

 

1420225

 

پولیشیچ که با قراردادی 73 میلیون دلاری راهی چلسی شده و در فصل جدید باید جای خالی ستاره بزرگی مثل ادن هازارد را پر کند در این باره گفت:" بازی در لیگ برتر برای من تغییر بزرگی خواهد بود. به خاطر این چالش جدید خیلی هیجان‌زده هستم و منتظرم تا این فصل جدید در زندگی‌ام شروع شود. می‌دانم کار خیلی سختی در پیش دارم ولی مطمئنم در چلسی روزهای خوبی خواهم داشت".

 

ستاره آمریکایی چلسی در ادامه گفت:" من سرعت و خلاقیت زیادی دارم که در بازی‌ها به کارم خواهد آمد. سرعت و توانایی‌های متنوع در فاز تهاجمی از خصوصیات من است که برای تیم خیلی مفید خواهد بود".

 

پولیشیچ در ادامه گفت:" چلسی برای من همیشه یکی از بزرگترین تیمهای دنیا بوده و به همین خاطر از اینکه قرار است با پیراهن این تیم به میدان بروم برایم خیلی خوشحال‌کننده است".

 

دیدگاه‌ها