کد خبر : 1694897 | 20 تیر 1399 ساعت 13:33 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا این حرف در رسانه اعلام شده؟

براتی: نصیرزاده نشر اکاذیب کرده و پیگرد قانونی دارد

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون به حرف های هوشنگ نصیرزاده درباره اساسنامه پس از یک هفته واکنش نشان داد.

براتی: نصیرزاده نشر اکاذیب کرده و پیگرد قانونی دارد 

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ورزش و مردم یک هفته پیش در شرایطی به پایان رسید که حرف های هوشنگ نصیرزاده حواشی زیادی در میان اهالی فوتبال و به خصوص مسئولان فدراسیون ایجاد کرده بود.
نصیرزاده که یکی از میهمانان این برنامه بود، در بخشی از صحبت‌هایش تاکید داشت که فدراسیون فوتبال به اشتباه پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت را برای فیفا ارسال کرده است.


این حرف ها در حالی مطرح شد که ساعتی پس از برنامه خطیر معاون دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در گفتگو با "ورزش سه" در مورد این موضوع توضیحات کاملی ارائه داد و گفت که در واقع فیفا این اشتباه را انجام داده و به اشتباه پیش نویس اساسنامه کویت را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است. 


یک هفته پس از این ماجراها، احمد براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات میهمان برنامه ورزش و مردم بود و در مورد اشتباه نصیرزاده حرف های جالب توجهی را مطرح کرد. او در این مورد اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« کسی که خواب است با کسی که دچار تردید می‌شود، تفاوت دارد. عزیز محمدی پس از اینکه مدارک را دید چون تردید داشت، پس از یک روز بیدار شد و چیزی از ارزش او کم نمی‌شود. آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند، اگر مقابل آنها نیز اساسنامه را دانلود کنم و به آنها نشان بدهم، فرقی ندارد و من نمی‌توانم آنها را از خواب بیدار کنم.» 


براتی با اشاره به فعالیت های خطیر در دوران حضورش و ارتباطاتی که با فیفا برای اصلاح اساسنامه در سال 2018 انجام داده بود، عنوان کرد:« کار خطیر در خصوص اساسنامه درست بوده و من هم در هفته گذشته چند بار این مسئله با بخش بین الملل بررسی کرده‌ام. اگر این آقا حرفش درست است، چرا در رسانه‌ها این مسئله را اعلام کرد و چرا به وزارت ورزش، حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال یا مبادی نظارتی اعلام نکرد؟ آن چیزی که گفتند نشر اکاذیب است که رسانه‌های بیگانه نیز از آن بهره‌برداری کردند و قابلیت پیگیر قانونی و قضایی را دارد.» 

 


گفتنی است در سال ماه‌های ابتدایی سال 1395،احمد براتی به عنوان رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال جانشین هوشنگ نصیرزاده شد.


جالب اینکه براتی در بخش پایانی حرف هایش، یادآور شد و تاکید کرد که من با هوشنگ نصیرزاده اختلاف نظر دارم ولی جدا از این مباحث او دوستم است.

 

دیدگاه‌ها