کد خبر : 1694933 | 20 تیر 1399 ساعت 18:11 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: مورینیو راه موفقیت را پیدا خواهد کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد ژوزه مورینیو همیشه راهی برای موفقیت پیدا خواهد کرد.

آرتتا: مورینیو راه موفقیت را پیدا خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در دیداری حساس در دربی لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت و دو تیم برای صعود در جدول نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به تمجید از سرمربی پرتغالی تاتنهام و کارنامه درخشان او پرداخت.

 

میکل آرتتا گفت: "تاتنهام فراز و نشیب هایی داشته، اما در کل می توانید به وضوح ببینید که مورینیو چه چیزی را برای باشگاه به ارمغان آورده است. او انرژی و شتاب را مدیریت کرده و در هر باشگاهی که مشغول شده یک فرهنگ فوتبالی قوی را برقرار می کند. مورینیو همچنین در هر باشگاهی که بوده موفق شده است. زمان حضور او در تاتنهام متفاوت از شروع یک پروژه جدید و منطقی از تابستان بوده است.

 

1494758

 

من مطمئن هستم که مورینیو موفق خواهد بود و همیشه اینگونه بوده است. او همیشه روش صحیح برای انجام کارش را پیدا می کند، این موضوع زمان می برد، اما مطمئن هستم که او این کار را خواهد کرد. افرادی که با مورینیو همکاری کرده اند را می شناسم و می دانم او همیشه راهی برای موفقیت پیدا می کند. تردیدی ندارم این اتفاق دوباره رخ خواهد داد. کلین شیت کاری است که تیم های مورینیو همیشه به دنبالش هستند، اما نباید فراموش کرد آنها تعداد گل های زیادی به ثمر می رسانند. تیم های مورینیو همیشه واقعا موفق بوده اند و به همین دلیل توانسته اند عناوین قهرمانی زیادی کسب کنند.

 

هری کین همیشه مقابل آرسنال عملکرد درخشانی داشته و همین حالا نیز نام او در بین بهترین مهاجمان لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام در این سالها بارها تا آستانه فتح جام پیش رفته و به عنوان یک باشگاه دستاوردهای زیادی داشته و در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بزرگ رقابت کرده اند که این یک موفقیت بزرگ است."

دیدگاه‌ها