کد خبر : 1695054 | 21 تیر 1399 ساعت 10:00 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: تا تاتنهام جام نگیرد، از اینجا نمی‌روم

تاتنهام ۱۲ سال است که فاتح هیچ جامی نشده ولی مورینیو سرمربی این تیم می‌گوید باشگاه را ترک نخواهد کرد قبل از آنکه تاتنهام موفق به فتح جام شود.

مورینیو: تا تاتنهام جام نگیرد، از اینجا نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید تا پیش از پایان قراردادش با این تیم تاتنهام موفق به فتح جام خواهد شد. این در حالی است که سفیدپوشان شهر لندن ۱۲ سال است نتوانسته‌اند دست‌شان را به هیچ جامی برسانند.

 

1510138

 

مورینیو در ماه نوامبر امسال با قراردادی سه ساله به تاتنهام پیوست و جانشین پوچتینو در این تیم شد. تاتنهام که فصل گذشته نایب قهرمان چمپیونزلیگ شد از سال ۲۰۰۸ و قهرمانی‌اش در لیگ کاپ، تا این لحظه دیگر قادر به فتح هیچ جامی نشده است.

 

1509893

 

مورینیو با اشاره به لیورپول و یورگن کلوپ گفت رسیدن تاتنهام به شرایط قهرمانی ممکن است زمان ببرد ولی قهرمانی این تیم حتماً اتفاق خواهد افتاد. او در این باره گفت: " برای یورگن و لیورپول چقدر طول کشید؟ چهار سال. چهار فصل. خریدن یکی از بهترین گلرهای دنیا، خرید یکی از بهترین دفاع وسطهای دنیا، و بقیه. تمرکز من روی قرارداد سه ساله‌ام است. مطمئنم در این مدت ما جام خواهیم برد".

 

سرمربی تاتنهام در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: " من برای باشگاه کار می‌کنم و به فکر خودم نیستم. من خوش‌بینم چون هر جا می‌روم کارم را از همان روز اول شروع می‌کنم. می‌دانم که در تیم‌مان تغییراتی خواهیم داشت. تازه ما به سرمایه هنگفتی هم احتیاج نداریم و باشگاه لازم نیست مثل تابستان گذشته ولخرجی کند. دلایل زیادی وجود دارد که معتقد باشم آینده تاتنهام متفاوت خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها