کد خبر : 1695051 | 21 تیر 1399 ساعت 09:40 | 15K بازدید | 6 دیدگاه

واران: مگر VAR تحت کنترل رئال است؟

رافائل واران ستاره خط دفاعی رئال مادرید به جنجال‌های اخیر درباره جانبداری داوری ویدیویی از این تیم واکنش نشان داده و گفت VAR تحت کنترل رئال نیست.

واران: مگر VAR تحت کنترل رئال است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رئال مادرید دیشب موفق شد مهمانش آلاوس را 2-0 شکست داده و یک قدم دیگر به قهرمانی در فصل جاری لالیگا نزدیک شود، رافائل واران مدافع این تیم به جنجالها و ادعاهای اخیر درباره جانبداری داوران و به خصوص داوران ویدیویی از این تیم واکنش نشان داد و گفت VAR در کنترل رئال نیست.

 

1510134

 

پیروزی رئال در بازی دیشب حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت چرا که گل اول رئالی‌ها در دقیقه 11 بازی توسط کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این سومین بازی پیاپی بود که رئالی‌ها در آنها صاحب پنالتی می‌شدند. جالب اینکه گل آسنسیو هم ابتدا به شکلی نادرست مردود اعلام شد ولی بعد از بررسی توسط VAR پذیرفته شد.

 

این تصمیمات VAR و به خصوص اعلام پنالتی در سومین بازی پیاپی واکنش تند رقبای رئال را به دنبال داشته که داوری را به جانبداری از این تیم متهم می‌کنند. واران در پایان بازی به این ادعاها پاسخ داد و گفت:" سر و صداهای بیرونی برای ما اهمیتی ندارد. تمرکز ما روی پیروزی در بازی‌ها است و سعی می‌کنیم در زمین از جان و دل مایه بگذاریم".

 

مدافع رئال در ادامه گفت:" VAR که در کنترل ما نیست. آنچه ما می‌توانیم کنترل کنیم تلاش و روحیه‌ای است که در زمین به نمایش می‌گذاریم".

 

 

دیدگاه‌ها