کد خبر : 1695091 | 21 تیر 1399 ساعت 12:25 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

یونیون برلین: بدون تماشاگران هیچیم

اقدام انقلابی؛ تست کرونا برای همه هواداران

باشگاه یونیون برلین در یک اقدام انقلابی قصد دارد برای فصل بعد، با انجام تست کرونا، مسابقات خانگی خود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

اقدام انقلابی؛ تست کرونا برای همه هواداران

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه آلمانی به واسطه ی هواداران فوق العاده و پرشورش در بین سایر تیمهای بوندس لیگا متمایز شده است و حالا آنها راه حلی اندیشیده اند به این صورت که پیش از هر مسابقه ی فوتبال، از 22 هزار هوادارش تست کرونا بگیرد و در صورت منفی بودن، مجوز حضور آنها در ورزشگاه را صادر کند.


این خبر روز جمعه در نشست مطبوعاتی مدیران این تیم اعلام شد و این تصمیم مدیران یونیون برلین با خبرنگاران در میان گذاشته شد. مدیر این تیم می گوید هویت تیم ما با حضور تماشاگران در ورزشگاه گره خورده است و اگر آنها در استادیوم نباشند و آواز نخوانند و شعار سر ندهند، این دیگر تیم یونیون برلین نیست. او با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت هواداران و کارکنان باشگاه در اولویت یونیون برلین قرار دارد گفت برنامه ی آنها این است که از 22 هزار تماشاگر پیش از هر دیدار خانگی تست کرونا بگیرند. نکته ی جالب این است که هزینه ی انجام این کار برای هر مسابقه 870 هزار یورو می باشد و این باشگاه آلمانی آن را متقبل خواهد شد.


مدیر یونیون برلین می گوید هدف ما بازگرداندن مردم و عشق بزرگ آنها به فوتبال است و ما می خواهیم این ماه های سخت را پشت سر بگذاریم.


کشور آلمان در کنترل بیماری کرونا یکی از موفق ترین کشور های جهان به شمار می آید و باید دید واکنش مسئولان به این تصمیم باشگاه برلینی چیست.

 

1510181

 

 

دیدگاه‌ها