کد خبر : 1695101 | 21 تیر 1399 ساعت 12:46 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته سی و ششم لالیگا؛ هفته سرنوشت‌ساز

هفته سی و ششم لالیگا در حالی برگزار خواهد شد که احتمالاً برای تعیین قهرمان، تیم‌های سقوط کننده و مشخص شدن سهمیه اروپایی سرنوشت‌ساز خواهد بود.

هفته سی و ششم لالیگا؛ هفته سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و به خصوص مسابقات هفته سی و ششم برای تیم‌های حاضر در این لیگ بازی‌هایی حیاتی خواهد بود.

 

بارسلونا که در رتبه دوم جدول قرار دارد شنبه به مصاف وایادولید می‌رود. بارسا برای ادامه فشار آوردن به رئال مادرید صدرنشین به پیروزی در این بازی نیازم مبرم دارد. مسی و یارانش می‌دانند که لغزش و از دست دادن امتیاز در این بازی برایشان به معنای از دست رفتن همه امیدها خواهد بود.

 

1510198

 

در سوی دیگر وایادولید در هفته‌های اخیر خود را از منطقه خطر دور کرده. این بازی اما برای رئیس این باشگاه، رونالدو نازاریو تجربه جالبی خواهد بود. کسی که هم با پیراهن بارسا فاتح جام حذفی اسپانیا شده و هم با پیراهن رئال مادرید قهرمانی در لالیگا را جشن گرفته.

 

 

اگر بارسا در این بازی امتیاز از دست بدهد رئال مادرید فرصت این را خواهد داشت که بعد از فصل 2016-2017 اولین قهرمانی‌اش در لالیگا را جشن بگیرد. رئال دوشنبه به مصاف گرانادا خواهد رفت. تیم زیدان در دوران پساکرونا بسیار عالی کار کرده. رئالی ها در ۹ بازی اخیرشان مقابل گرانادا در همه بازی‌ها پیروز شده‌اند و در مجموع بازی‌ها ۳۲ گل به ثمر رسانده و ۴ گل دریافت کرده‌اند. ولی اندلسی ها در این فصل با پیروزی مقابل بارسا نشان داده‌اند که توان شگفت‌زده کردن تیم‌های بزرگ را دارند.

 

1510192

 

این هفته با بازی دو تیم اوساسونا و سلتاویگو آغاز می‌شود. اوساسونا در میانه جدول خیالش از بابت سقوط نکردن راحت است ولی سلتا برای اطمینان از عدم سقوط همچنان به امتیاز نیاز دارد. البته سلتا در خانه اوساسونا آمار خوبی دارد و در چهار بازی اخیرش در این ورزشگاه تنها یک بار شکست خورده و یک گل دریافت کرده.

 

1510199

 

بازی بعدی دیدار اتلتیکو مادرید و رئال بتیس به میزبانی اتلتیکو خواهد بود. اتلتیکو بعد از تساوی 1-1 مقابل سلتا در بازی قبلی برای اطمینان از جایگاه سومی خود در جدول به دنبال پیروزی در این بازی است. بتیس هم چند روز پیش با پیروزی 3-0 مقابل اوساسونا بقای خود در لالیگا را تضمین کرده بود.

 

1510200

 

اسپانیول در بازی قبلی خود با شکست 1-0 مقابل حریف همشهری‌اش بارسلونا به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد. اما اسپانیول در بازی این هفته خود مقابل آیبار که در خانه اسپانیول برگزار می‌شود برای حفظ غرورشان به میدان خواهند رفت. آیبار هم هنوز از عدم سقوطش به دسته پایین‌تر مطمئن نیست.

 

1510201

 

بازی لوانته و اتلتیک بیلبائو بین دو تیمی برگزار می‌شود که هر دو از فصل 2019-2020 راضی هستند. بیلبائو در ادامه تلاش‌هایش برای کسب سهمیه لیگ اروپا با هدف پیروزی به میدان می‌آید. دیدار دو تیم در ورزشگاه خانگی موقت لوانته، استادیوم لانوسیا، برگزار خواهد شد.

 

1510194

 

لگانس در ماه‌های اخیر با چالش‌های متعدد دشواری روبرو بوده ولی هنوز امید خود به یک معجزه برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر را از دست نداده. آنها در این هفته میزبان والنسیا هستند، تیمی که با پیروزی دراماتیک 2-1 مقابل وایادولید در هفته گذشته شانس خود را برای صعود به رقابت‌های اروپایی افزایش داده‌اند.

 

 

در دیگر بازی این روز، سویا که در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد در خانه خود استادیوم رامون سانچس پیسخوان به مصاف مایورکایی می‌رود که برای جلوگیری از سقوطش باید تا پایان فصل همه بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برساند.

 

1510202

 

دیدار آلاوس و ختافه به میزبانی آلاوس دیدار دو تیمی خواهد بود که در دوران پساکرونا وضعیت خوبی نداشته‌اند. باشگاه آلاوس به سرمربی جدید این تیم خوان رامون لوپز مونیز مأموریت داده که مانع از سقوط تیم به دسته پایین‌تر شود. در سوی دیگر میدان، ختافه که یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود به دلیل اینکه در ۹ بازی اخیر خود تنها ۱ پیروزی بدست آورده حالا امید کمتری به کسب این سهمیه دارد.

 

 

1510203

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها