کد خبر : 1695251 | 21 تیر 1399 ساعت 21:40 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در شهدای شهر قدس:

ویسی: آقای داور چرا گلر گل گهر اخراج نشد؟

سرمربی پیکان در اواسط نیمه اول روی صحنه مشکوکی که بیرون محوطه جریمه گل گهر شکل گرفت به شدت به عملکرد داور معترض شد.

ویسی: آقای داور چرا گلر گل گهر اخراج نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی که با یک گل از گل گهر سیرجان پیش افتاده، می‌توانست به زعم بازیکنان و کادرفنی خود به یک یک موقعیت مناسب روی اشتباه گلر حریف دست یابد که داور اعتقادی به این مساله نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

 

ارسال بلند نزدیک محوطه جریمه گل گهر با خروج بشاگردی همراه شد که برخورد او با ابراهیم صالحی و مصدومیت این بازیکن به زعم بازیکنان پیکان باید از سوی داور با اخراج گلر حریف همراه می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند که بشاگردی بیرون محوطه جریمه ضمن اینکه توپ را با دست زده، در برخورد با ابراهیم صالحی نیز او را از موقعیت خطرناکی که نصیب این تیم شده، محروم کرده است و داور باید با کارت قرمز بشاگردی را جریمه می‌کرد.

 

1510388

این تصویری است که باشگاه پیکان در پایان نیمه اول و از رختکن خود منتشر کرده است. ادعای آنها مبنی بر اصابت ضربه بشاگردی روی گونه ابراهیم صالحی که توسط داور نادیده گرفته شد.

 

عبدالله ویسی که بعد از پیروزی روحیه بخش هفته گذشته به شدت چشم به امتیازات این بازی دوخته، اعتراض تندی به این صحنه داشت و باعث شد تا بازی دقایق زیادی با وقفه همراه شود. حضور بازیکنان و دیگر اعضای کادرفنی پیکان برای آرام کردن ویسی نیز نتیجه بخش نبود و سرمربی پیکان که روی اعتقاد خود پافشاری داشت، با اعتراضات پیاپی در نهایت یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

 

1510400

دیدگاه‌ها