کد خبر : 1695360 | 22 تیر 1399 ساعت 10:00 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: سیتی استحقاق حضور در CL را دارد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 5-0 این تیم مقابل برایتون از تیمش تمجید کرد و گفت شاگردانش استحقاق این را دارند که فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی کنند.

گواردیولا: سیتی استحقاق حضور در CL را دارد

به گزارش "ورزش سه"‌، منچسترسیتی دیروز در استادیوم امکس، خانه برایتون، به مصاف این تیم رفت و موفق شد مرغ‌های دریایی را با نتیجه 5-0 در هم بکوبد. بعد از این بازی گواردیولا سرمربی سیتی به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت آنها لیاقت و استحقاق این را دارند که فصل بعد در چمپیونزلیگ به میدان بروند.

 

با اینکه پیروزی مقابل برایتون رتبه دوم جدول لیگ برتر را برای سیتی تضمین کرد ولی حضور یا عدم حضور این تیم در فصل آینده چمپیونزلیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که یوفا در تصمیمی بدوی این تیم را به مدت دو سال از حضور در رقابت‌های اروپایی منع کرده و تصمیم نهایی در این باره روز دوشنبه این هفته اعلام خواهد شد.

 

1510558

 

گواردیولا تاکید کرد که در اتهام مربوط به فایننشل فیرپلی باشگاه سیتی مقصر نیست. او گفت با توجه به عملکردی مثل عملکرد دیروز در مقابل برایتون امیدوار است بازیکنانش به آنچه لیاقتش را دارند برسند و فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنند.

 

سرمربی منچسترسیتی به اسکای گفت: " من امشب از همه چیز راضی بودم. ما حالا در سطح خوبی هستیم و برای انجام آخرین بازی‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آماده‌ایم. ما نتیجه بازی با ساوتهمپتون را فراموش کردیم چرا که همانجا هم خیلی خوب بازی کرده بودیم. فوتبال گاهی عجیب می‌شود. ما در آن بازی فقط گل نزدیم. ما تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند و امروز آنها را به گل تبدیل کردیم".

 

گواردیولا در ادامه گفت: " ما جواز صعود به چمپیونزلیگ را بدست آوردیم که برای این باشگاه حداقل خواسته همه است. کاری که این بازیکنان در شش هفت سال اخیر همیشه انجامش داده‌اند. ما این صعود را به صورت فوتبالی بدست آوردیم و امیدوارم یوفا روز دوشنبه به این بازیکنان اجازه بازی کردن در چمپیونزلیگ را بدهد. آنها استحقاق حضور در لیگ قهرمانان را دارند".

 

 

دیدگاه‌ها