کد خبر : 1695441 | 22 تیر 1399 ساعت 13:57 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

نادرترین مصدومیت شجاعی در تاریخ فوتبالش!

کاپیتان تراکتور مقابل استقلال با اتفاقی مواجه شد که تا به حال تجربه اش نکرده بود.

نادرترین مصدومیت شجاعی در تاریخ فوتبالش!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی دیدار شب گذشته تیمش مقابل استقلال را بیرون از ترکیب اصلی شروع کرد اما با گذشت چند دقیقه از زمان مسابقه با نظر ساکت الهامی برای گرم کردن به کنار زمین فراخوانده شد. شجاعی  در اوایل نیمه دوم وارد زمین شد اما درست چند ثانیه بعد از ورودش روی زمین نشست و پایش را گرفت.


کاپیتان باتجربه تراکتور هیچ برخوردی با بازیکنان دیگر نداشت و از ناحیه مچ په صورت ناگهانی احساس ناراحتی کرد. او البته بعد از چند دقیقه که از سوی پزشکان مداوا شد به زمین برگشت و لنگ لنگان به بازی ادامه دادو کسی هم متوجه نشد دلیل این مصدومیت چه بوده است.


حالا با گذشت چندین ساعت از بازی استقلال و تراکتور شجاعی خودش توضیحاتی را در این باره داده است. او گفته که در طول 20 سال فوتبالش تابه حال چنین شرایطی به پایش دست نداده است. بنا به گفته شجاعی مچ پای او به طور ناگهانی و عجیبی قفل کرده و نتوانسته راه هم برود که با تلاش پزشکان دوباره شرایط خوبی پیدا کرده است. بر اساس گفته کاپیتان تراکتور او هیچ علائمی از مصدومیت ندارد و از امروز نیز تمریناتش را انجام خواهد داد.


به این ترتیب شجاعی نادرترین مصدومیت دوران فوتبالش را مقابل استقلال تجربه کرد و هنوز هم دلیل اصلی این آسیب دیدگی مقطعی مشخص نشده است!

دیدگاه‌ها