کد خبر : 1695445 | 22 تیر 1399 ساعت 14:18 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال از کلاس های مجازی فدراسیون قایقرانی

رئیس کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی توضیحاتی در خصوص دوره های آموزش مجازی ارائه داد.

استقبال از کلاس های مجازی فدراسیون قایقرانی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دومین روز کلاس های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی در حال برگزار است و علاقه مندان با ثبت نام از طریق سایت فدراسیون قایقرانی به آدرس ICF.IR در دوره ها شرکت کردند.

 

با اعلام دست اندرکاران این دوره ها تاکنون حدود 750 نفر/دوره در کلاس ها ثبت نام کرده اند و همچنان برای ثبت در دورهایی که ظرفیت آن ها تکمیل نشده وجود دارد. 

 

رئیس کمیته آموزش در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از دوره های مجازی شد و کادر و پرسنل همکار ما در فدراسیون هم بسیار پرتلاش در حال پیگیری امور هستند و اینکه کارها به بهترین نحو پیش رود.

 

محمدعلی قرائت ادامه داد: با اینکه این دوره برای اولین بار انجام می شود اما کیفیت کار بسیار خوب بوده و توانسته ایم رضایت خانواده قایقرانی را جلب کنیم. البته ابهامات و نواقصی هنوز وجود دارد که به مرور در حال رفع آن هستیم و تیم فدراسیون به صورت مرتب در حال به روزرسانی و رفع ایرادات هستند.

 

وی در خصوص مهلت ثبت نام در دوره های آموزشی اظهار کرد: استقبال خیلی زیاد علاقه مندان در دوره ها باعث شده کمی کار همکاران ما سخت شده و در ادامه مهلت ثبت نام برای دورها تعیین شده و علاقه مندان تا ساعت 24 روز قبل از کلاس مهلت دارند تا روند ثبت نام خود در یک کلاس خاص را تکمیل کنند و لیست شرکت کنندگان تا آن ساعت بسته خواهد شد.

 

رئیس کمیته آموزش همچنین بیان کرد: در خصوص کیفیت کلاس ها تاکنون رضایت شرکت کنندگان برآورده شده و در ادامه هم سعی ما این بوده که با استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب هر کدام از فیلدهای آموزشی بهترین کیفیت را به لحاظ مباحث ارائه دهیم.

 

قرائت در پایان گفت: امیدواریم با این تجربه موفق در برگزاری دوره های آنلاین و مجازی در ادامه زمینه برگزاری دوره های مربیگری و داوری فدراسیون قایقرانی نیز به صورت آنلاین فراهم شود و بتوانیم خدمات بهتری به خانواده قایقرانی ارائه دهیم.

گفتنی است دوره های آموزش مجازی فدراسیون قایقرانی از روز گذشته آغاز شده و تا 11 مرداد ادامه خواهد داشت. در مجموع 66 کلاس آموزشی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده که طبق برنامه ریزی کلاس های مقدماتی، پیش نیاز مربیگری و داوری و دوره‌های عمومی علوم ورزشی برگزار می شود و تمامی علاقه مندان می توانند در آن ها ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها