کد خبر : 1695477 | 22 تیر 1399 ساعت 17:15 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

ادامه چانه‌زنی بارسا و نایکی بر سر پیراهن بی‌کیفیت

نایکی فروش پیراهن Vapor Match گران قیمت بارسا را در فروشگاه های خود شروع کرده اما هنوز این پیراهن به فروشگاه های رسمی بارسا تحویل داده نشده است.

ادامه چانه‌زنی بارسا و نایکی بر سر پیراهن بی‌کیفیت

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود از پیراهن جدید باشگاه بارسلونا در بازی برابر اسپانیول(18 تیر) رونمایی شود ولی موندودپورتیوو گزارش دادند که رونمایی به تاخیر افتاده است.

دلیل این تاخیر به مشکلی عجیب در کیفیت پیراهن ها مربوط است به این صورت که پیراهن ها هنگام شست و شو یا تعریق، کمرنگ می شوند که در نوع خود جالب توجه است. به همین دلیل نایکی باید دوباره پیراهن هایی جدید تحویل باشگاه بارسلونا و فروشگاه های رسمی این باشگاه بدهد.

از این ناحیه هم نایکی و هم فروشگاه های رسمی بارسلونا که بعضا پیراهن ها را پیش فروش کرده بودند، متضرر خواهند شد.

 

 

1509339

 

 

در واقع دو نوع پیراهن به بارسا تحویل داده شده بود. اولی "Vapor Match" که گران تر است و هیچ مشکلی نداشت و دومی "Stadium" که این سری پیراهن ها دچار مشکل بودند.

 

رقم خسارت برآورده شده از سوی باشگاه بارسلونا بین 15 تا 20 میلیون یورو بوده و آنها از نایکی درخواست غرامت کرده اند. اگر نایکی از پرداخت این غرامت سر باز بزند، بارسلونا کار را به دادگاه خواهد کشاند.

 

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که پیراهن "Vapor Match" بارسا در فروشگاه نایکی واقع در کورت اینگلس بارسلون در حال فروش است اما فروشگاه های رسمی باشگاه بارسلونا احتمالا از دو روز دیگر فروش این پیراهن را آغاز خواهند کرد. پیراهنی که 145 یورو(3600000 تومان) قیمت گذاری شده و در صورت تقاضای درج نام و شماره، بر این قیمت افزوده نیز خواهد شد.

تاریخ عرضه و فروش پیراهن ارزان تر که 90 یورو ارزش گذاری شده اما هنوز نامشخص است و نایکی در تلاش برای رفع نقص این پیراهن است که در عرضه اولیه بی کیفیت از آب در آمد.

دیدگاه‌ها