کد خبر : 1695487 | 22 تیر 1399 ساعت 17:55 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرجی روبرتو:

تراشتگن بازی به بازی در حال نجات دادن ماست

مدافع هافبک ارزشمند بارسا نقش مارک آندره تراشتگن در پیروزی شب گذشته بر رئال وایادولید را ستود.

تراشتگن بازی به بازی در حال نجات دادن ماست

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیداری که دشوار از کار در آمد، به زحمت در زمین وایادولید به پیروزی رسید تا موقتا فاصله با رئال مادرید را به یک امتیاز کاهش دهد و همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

تک گل آبی اناری ها را آرتورو ویدال دقیقه 15 روی پاس لیونل مسی به ثمر رساند. بارسا در دقایق پایانی به لطف دو مهار عالی مارک آندره تراشتگن توانست پیروزی را حفظ کند.

 

 

1510675

 

 

سرجی روبرتو که در این بازی به عنوان هافبک در میدان حاضر بود، به خبرنگاران گفت:« هوا خیلی گرم بود و به خصوص در ابتدا کمی اذیت شدیم با این حال نیمه اول همه چیز تحت کنترل ما بود و باید گل های بیشتری می زدیم. قطعا اگر این اتفاق رخ می داد، روند بازی هم عوض می شد ولی نیمه دوم، وایادولید بازی را به تعادل کشاند. خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم و مهم نیز همین بود.»

 

سرجی ادامه داد:« در میانه زمین آزادی عمل داشتم و همیشه این را فرصتی برای ارائه بهترین بازی هایم می دانم. سعی می کنم از این موقعیت به خوبی استفاده کنم. نیمه دوم در پستی هجومی تر نیز بازی کردم و نمی توانم ناراضی باشم.»

 

تراشتگن:« مارک بارها خودش را ثابت کرده و مهارهای عالی او چیز جدیدی نیستند. بازی به بازی با همین مهارها در حال نجات دادن ماست و جای خوشبختی است که گلری مثل او را در اختیار داریم. با تراشتگن کسب پیروزی همیشه راحت تر است.»

 

 

1500384

 

دیدگاه‌ها