کد خبر : 1695497 | 22 تیر 1399 ساعت 18:35 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

تحول بزرگ منچستریونایتد؛ فرگوسن روی ابرها

سر الکس فرگوسن از نتایج اخیر منچستر و ظهور ستاره ای چون میسون گرین وود بسیار خوشحال است.

تحول بزرگ منچستریونایتد؛ فرگوسن روی ابرها

به گزارش "ورزش سه"، ‌منچستریونایتد سه روز پیش توانست در ادامه روند رو به رشد خود با 3 گل برابر استون ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند. روند رو به رشد یونایتد باعث خوشنودی سر آلکس فرگوسن شده است. 

 

 

1507680

 

 

یکی از نزدیکان سر آلکس فرگوسن اعلام کرده است که فرگی از پیشرفت های یونایتد در هفته های اخیر بسیار شگفت زده شده است و چند بار نیز با سولسشر ارتباط تلفنی برقرار کرده است.

یکی از اتفاقاتی که باعث شده است تا فرگوسن از عملکرد یونایتد شگفت زده شود، حضور بازیکنان جوانی چون اسکات مک تومینای و میسون گرینوود در یونایتد است که توانستند در تیم خودشان را نشان دهند. سولسشر به خوبی توانسته است توانایی های رهبری و مدیریتش را نشان دهد و منچستریونایتد بعد از کرونا توانسته است بدون شکست باشد و عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد.

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است باید در هفته بعدی رقابت های لیگ برتر انگلیس  در خانه به دیدار ساوتهمپتون برود و برتری در این دیدار می تواند شانس یونایتد را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تا حد زیادی افزایش دهد. 

 

 

1468137

دیدگاه‌ها