کد خبر : 1695498 | 22 تیر 1399 ساعت 18:33 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا شرایط خاصی را رقم زده؛ ورزشکاران ناراحت نباشند

واکنش فرهادیان به گلایه های فرزان عاشورزاده

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: قطعا تماس نگرفتن مسئولان فدراسیون با فرزان عاشورزاده در ماههای اخیر به این معنا نبوده که او از خاطر ما بیرون رفته است.

واکنش فرهادیان به گلایه های فرزان عاشورزاده

 به گزارش "ورزش سه"، فرزان عاشورزاده، ملی پوش تکواندو امروز در گفت و گو با "ورزش سه" گلایه هایی را پیرامون قطع ارتباط خود با مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها داشت. 


برای پیگیری صحبت های این تکواندوکار که گفته بود از رییس سازمان تیم های ملی و سرمربی تیم ملی انتظار دارد تا حداقل با او تماس بگیرند و احوالپرسی کنند، با آرش فرهادیان همکلام شدیم. 


رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در این باره به "ورزش سه" گفت: متاسفانه شرایطی که در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده کرونا و وضعیت نامساعد اقتصادی در جامعه وجود دارد، باعث آزرده خاطر شدن خیلی از مردم کشورمان به ویژه ورزشکاران شده است. اگر هم این روزها ورزشکاری گلایه یا اعتراضی می کند، ناشی از فشار روحی و روانی ای است که این فضا ایجاده کرده.


وی افزود: همواره مسئولان فدراسیون تکواندو وظیفه خود دانستند در حد توانشان جویای احوال ورزشکاران باشند و حتی به آن ها کمک کنند. اخباری هم که در ماههای اخیر در این رابطه در رسانه ها مطرح شده، نشان می دهد که ما وظیفه اخلاقی، نه سازمانی خود می دانیم که در کنار ورزشکاران باشیم. خود قهرمانان از جمله فرزان عاشورزاده هم می دانند که ما چه ارادتی به آن ها داریم و چقدر به آن ها علاقه مند هستیم. قطعا تماس نگرفتن مسئولان فدراسیون با فرزان عاشورزاده در ماههای اخیر به این معنا نبوده که او از خاطر ما بیرون رفته. 


رییس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: در این وضعیت انتظار داریم که رسانه ها هم به سمت چنین فضاهایی نروند چون ممکن است صحبت هایی که مطرح می شود، فقط به خاطر یک بحران زودگذر باشد، نه اینکه ورزشکاران حرف دلشان را زده باشند. رسانه ها می توانند با مدیریت و درایت بیشتری حرکت کنند تا از این دوران که یک دوره بحرانی هست، عبور کنیم. 


فرهادیان ادامه داد: به ورزشکاران توصیه می کنم که در این شرایط مراقب خودشان باشند. شاید فدراسیون ها به خاطر محدودیت های موجود نتوانند برای همه قهرمانان شرایطی ایجاد کنند که در برابر این ویروس خطرناک از خودشان مراقبت کنند و دلیل اصلی آن هم بعد مسافتی است که بین شهرها وجود دارد. با این حال ورزشکاران ما باید برای حفظ سلامتی خود تلاش کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند چون در غیر اینصورت جبران کردن سخت خواهد بود.


وی در پایان گفت: در آخر به همه قهرمانان می گویم باور داشته باشند که همه مسئولان فدراسیون آن ها را قلبا دوست دارند و باید همگی در راهی گام برداریم که دل هایمان به هم نزدیک تر شود.

دیدگاه‌ها