کد خبر : 1695550 | 22 تیر 1399 ساعت 22:48 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: مورینیو همیشه راهی برای پیروز شدن پیدا می‌کند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید که تیمش مقابل تاتنهام مستحق شکست نبوده است.

آرتتا: مورینیو همیشه راهی برای پیروز شدن پیدا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امیدوار بود در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های گذشته، امشب نیز در دربی لندن مقابل تاتنهام به یک نتیجه خوب دست پیدا کند تا همچنان برای کسب سهمیه اروپایی امیدوار بماند اما باز هم همان داستان همیشگی یعنی ضعف خط دفاعی توپپچی‌ها باعث شد که آنها با شکست 2-1 روبرو شوند و تا حدود زیادی امید هایشان برای سهمیه اروپایی کاهش پیدا کند.

 

 

1510781

 

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: " من ناامید و ناامید شده ام. واقعا به خاطر شاگردانم ناراحت و متاسف هستم. شخصیتی که از خودمان نشان دادیم بسیار فوق العاده بود و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما دو گلی که به آنها تقدیم کردیم کار را برای مان دشوار کرد.

 

این شکست یک ضربه بزرگ برای ما بود. با این حال به دو روش مختلف در لیگ و جام حذفی خواهیم جنگید‌ تا هر کاری را که می توانیم برای موفقیت انجام دهیم."

 

 

1509095

 

 

آرتتا درباره ژوزه مورینیو نیز گفت: " من می توانم ببینم که او تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهد و دوباره به یک شخصیت برنده تبدیل شده است. دو سبک متفاوت وجود دارد. او به خوبی تیمش را مدیریت می کند و من پیش از این نیز گفته ام که مورینیو همیشه راهی برای پیروز شدن پیدا می‌کند."

دیدگاه‌ها