کد خبر : 1695641 | 23 تیر 1399 ساعت 14:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

6 هفته فرصت برای یک کار بزرگ 

برد دو منظوره؛ صعود نفت و آقای گل عیسی

عیسی آل کثیر در چهار هفته اخیر موفق به گلزنی برای صنعت نفت نشده است و این کمی کار را برای او سخت کرده است؛ برای اینکه آقای گل این فصل از بازی ها شود.

برد دو منظوره؛ صعود نفت و آقای گل عیسی 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین گل عیسی در بازی با گل گهر و در هفته بیستم مسابقات از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. مسابقه ای که در آبادان با برتری دو بر یک گل گهر همراه بود و آل کثیر و همبازیانش شکست تلخی را در این بازی تجربه کردند. فاصله عیسی با بهترین گل زن بازی ها یعنی شهریار مغانلو تنها دو گل است و 6 هفته به پایان بازی ها باقی مانده؛ این بدین معنی است که عیسی می تواند به کسب عنوان آقای گلی این فصل از بازی ها خوشبین باشد. 

 

عدم گلزنی در بازی های اخیر البته به معنی افت عیسی آل کثیر نیست. بدون شک هر تیمی در که در برابر صنعت نفت بازی می کند اولین برنامه اش مهار این مهاجم است؛ توجه بیش از اندازه مدافعان حریف به این مهاجم موجب شده تا بازیکنانی که روی دست این بازیکن به میدان می روند بخت خوبی برای گلزنی پیدا کنند. نمونه اش رضا جبیره که در بازی با نساجی زننده تک گل تیمش بود. از سویی گل زدن در دور برگشت به مراتب سخت تر از دور رفت می شود. به خصوص در هفته های پایانی که تیم ها برای کسب سهمیه و بقاء در جدول بازی ها می جنگند و فشرده تر از دور رفت بازی می کنند. 

 

صنعت نفت برای کسب سهمیه حضور درلیگ قهرمانان آسیا می جنگند و این می تواند بهترین انگیزه برای نفتی ها باشد که بازی های باقی مانده را با شور و هیجان دنبال کنند. هم صنعت نفت می تواند به این مهم دست پیدا کند وهم عیسی آقای گل بازی ها شود. رقم زدن این سرنوشت به دست نفتی هاست؛ هفته های پایانی هفته های سرنوشت سازی برای صنعت نفت و عیسی آل کثیر است. هفته هایی که اگر قدر دانسته شود می تواند بهترین اتفاقات را رقم بزند. صعود صنعت نفت به لیگ قهرمانان آسیا و بخدمت گیری آل کثیر از سوی یکی از تیم های بزرگ. هر چند ممکن است عیسی با همین تعداد گل هم جذب یک تیم بزرگ شود اما ادامه گلزنی در هفته های باقی مانده شرایط انتقال آل کثیر را بهتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها