کد خبر : 1695662 | 23 تیر 1399 ساعت 14:47 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اکیپ

دو سناریوی متفاوت پاری سن ژرمن در مورد نیمار

پی اس جی قطعا نیمار را امسال به بارسا واگذار نخواهد کرد ولی شاید سال بعد شرایط متفاوت شود.

دو سناریوی متفاوت پاری سن ژرمن در مورد نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار فوق ستاره برزیلی پی اس جی همچنان روی عقیده خود مانده و مثل تابستان گذشته قصد دارد برای بازگشت به بارسا تلاش کند. یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

 

 

1508746

 

 

هم نیمار و هم بارسلونا همچنان تمایل به همکاری دوباره دارند ولی طبق ادعای اکیپ، این انتقال حداقل در تابستان امسال غیرممکن خواهد بود.

 

سران پی اس جی دو سناریو را در مورد نیمار دنبال می کنند. آنها قصد دارند به هر طریق ممکن با ستاره برزیلی تمدید کنند و متن قراردادی جدید را نیز آماده کرده اند ولی نیمار هنوز حاضر به شروع مذاکرات نشده است. تلاش ها در طول سال ادامه خواهد داشت و اگر به نتیجه ای ختم نشود، آنگاه پی اس جی شرایط فروش نیمار در تابستان 2021 را بررسی خواهد کرد.

 

 

1502767

 

 

باشگاه فرانسوی می داند که اگر نیمار را سال آینده به فروش نرساند، او می تواند تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود و در واقع نمی توانند حتی درصدی از 222 میلیون یورو هزینه ای که برای او شده را بازگردانند.

نیمار این روزها خود را برای مصاف با آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهیا می کند تا بتواند دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها