کد خبر : 1695735 | 23 تیر 1399 ساعت 21:05 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال سادیو مانه از ورود ستاره ناپولی به آنفیلد

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول ابراز امیدواری کرد کالیدو کولیبالی نیز راهی آنفیلد شود.

استقبال سادیو مانه از ورود ستاره ناپولی به آنفیلد


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای خرید کالیدو کولیبالی، مدافع 28 ساله و سنگال ناپولی ابراز علاقه کرده و ممکن است این بازیکن تنومند به زودی به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شود. باشگاه ایتالیایی حاضر نیست این بازیکن را به قیمتی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند و همین رقم کار مرسی سایدی ها را دشوار کرده است. از پاری سن ژرمن نیز به عنوان دیگر مشتری کالیدو کولیبالی نام برده می شود.

 

1501663

 

سادیو مانه گفت: "کالیدو کولیبالی یک مدافع بزرگ است و یکی از بهترین های جهان در این پست به شمار می آید. من سالهاست که او کولیبالی را می شناسم و بسیار خوشحال خواهم شد که اگر در رده باشگاهی و در لیورپول نیز در کنار او بازی کنم.

 

ما ابتدا قبل از حضور در کنار یکدیگر در تیم ملی سنگال، با کولیبالی در ترکیب متز آشنا شده بودیم. به نظر من کولیبالی کیفیتی دارد که هیچ باشگاهی نمی تواند از شانس خرید این بازیکن در فصل نقل و انتقالات صرف نظر کند. اگر قرار به انتقال کولیبالی به لیورپول باشد، چیزی بیش از یک خوشامدگویی از سوی من در انتظار این بازیکن خواهد بود و در هر شرایطی من بسیار خوشحالم می شوم که با کالیدو کولیبالی با لیورپول نیز همبازی شوم."

دیدگاه‌ها