کد خبر : 1695781 | 24 تیر 1399 ساعت 02:35 | 35.5K بازدید | 4 دیدگاه

گرانادا 1-2 رئال: سه امتیاز در 16 دقیقه

رئال مادرید با پیروزی 2-1 در خانه گرانادا، در یک قدمی قطعی کردن قهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگاست.

گرانادا 1-2 رئال: سه امتیاز در 16 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب در همان 16 دقیقه ابتدایی، دو بار دروازه میزبان را باز کردند و به لطف همین دو گل، توانستند به سه امتیاز بازی امشب برسند. آنها می توانند با پیروزی در دیدار بعدی برابر ویارئال، قهرمانی شان در رقابت های این فصل را قطعی کنند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 با ضربه ایسکو به گل برسند اما واکنش خوب روی سیلوا، دروازه گرانادا را بسته نگه داشت.

حملات رئال مادرید ادامه داشت و در دقیقه 10، این فرلان مندی بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. مدافع چپ رئال بعد از نفوذ به محوطه جریمه حریف، با شوتی تماشایی از زاویه بسته، کار را تمام کرد.

 

1511017

 

1511016

 

برتری رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 16، این تیم به گل دوم رسید. روی یک حمله سریع بود که بنزما با پاس لوکا مودریچ صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه میزبان فرستاد.

 

1511026

 

1511022

 

بعد از این گل هم همچنان رئالی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردند. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و در دقیقه 36، روی ارسال دیاز، این دوارته بود که می توانست با ضربه سر، یکی از گل های خورده گرانادا را جبران کند اما واکنش خوب کورتوا، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

پس از آن نوبت رئالی ها بود تا بار دیگر بر بازی مسلط شوند و در دقیقه 42، روی همکاری دوباره با مودریچ، این بنزما بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه خطرناک او را روی سیلوا دفع کرد. در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را گرانادا بهتر آغاز کرد و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک توپ گیری در میانه میدان و حمله سریع بود که با پاس یانگل هررا، داروین ماچیس صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای چپ دیدنی، توپ را از بین پاهای کورتوا تبدیل به گل کرد.

چیزی نمانده بود که گرانادا در دقیقه 53 به گل تساوی برسد اما ضربه والی پوئرتاس، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 60، روی ارسال پوئرتاس، ماچیس می توانست خود و تیمش را دو گله کند اما ضربه والی او هم نتوانست دروازه رئال را باز کند.

در دیقه 62، ایسکو بار دیگر با یک شوت محکم، شانس‌اش را برای گلزنی امتحان کرد اما بار دیگر سیلوا با یک واکنش خوب، دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی انجام دادند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها