کد خبر : 1695796 | 24 تیر 1399 ساعت 09:20 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: اینتر مرا نخواهد، بدون تردید خواهم رفت

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل تورینو گفت اگر باشگاه از او راضی نباشد برای کنار رفتن از پست مربی‌گری اینتر لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

کونته: اینتر مرا نخواهد، بدون تردید خواهم رفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3-1 اینترمیلان مقابل تورینو در بازی دیشب دو تیم و صعود نراتزوری به رتبه دوم جدول سری آ، آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی در پاسخ به سوالاتی درباره آینده‌اش در این تیم و شایعات اخیر در این باره گفت به پروژه اینتر وفادار است ولی در عین حال اگر باشگاه از او راضی نباشد برای کناره‌گیری کردن از سمتش حتی یک لحظه هم تردید نخواهد کرد.

 

1511069

 

کونته در شروع فصل جاری به اینتر پیوسته ولی اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه او ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود. ناکامی‌های نسبی اینتر در دوران پساکرونا و ابراز ناراحتی کونته از این بابت باعث مطرح شدن چنین شایعاتی شده بود. اما اینتر با پیروزی دیشب موفق شد با پشت سر گذاشتن لاتزیو‌، شش هفته مانده به پایان فصل به رتبه دوم جدول صعود کند.

 

کونته در پایان بازی دیشب در گفتگو با اسکای گفت:" اینتر من را برای یک پروژه سه ساله خواست تا آنها را به جایگاهی برگردانم که شایسته آن هستند. این پروژه اما به زمان نیاز دارد. من با شور و شوق زیادی به اینجا آمدم و به این پروژه ایمان دارم. من پروژه‌ای سه ساله شروع کرده‌ام و قراردادم سه ساله است".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" بعد از آن اگر بخواهند قراردادم را تمدید کنند خوشحال خواهم شد چون ما راه درازی در پیش داریم. ولی دلم نمی‌خواهد آنقدر به ماندن اصرار کنم که دیگر کسی چشم دیدنم را نداشته باشد. حالا که همه از کار من راضی هستند و من معتقدم در حال حاضر اوضاع از این قرار است چون این چیزی است که به من گفته شده‌، دلیلی نمی‌بینم که به همکاری ادامه ندهیم. ولی اگر آنها از کار من ناراضی باشند من برای کناره‌گیری کردن حتی یک لحظه تردید نخواهم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها