کد خبر : 1695821 | 24 تیر 1399 ساعت 11:37 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم برزیلی سائوپائولو در نوکمپ

باشگاه برزیلی سائوپائولو تایید کرد که گوستاوو مایا بازیکن جوان خود را با قراردادی به ارزش 4.5 میلیون یورو به بارسلونا واگذار کرده است.

مهاجم برزیلی سائوپائولو در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا بازیکنی جدید از برزیل به خدمت گرفته است. بر اساس اعلام باشگاه سائوپائولو، گوستاوو مایا بازیکن جوان این تیم با قراردادی به ارزش 4.5 میلیون پوند به بارسلونا واگذار شده است.

 

در شروع سال جاری میلادی سائوپائولو حق خرید مایا را به مبلغ 1 میلیون یورو به بارسا فروخته بود. به این ترتیب بارسلونا تا پانزدهم جولای یعنی فردا وقت داشت تا با پرداخت باقی مبلغ قرارداد یعنی 3.5 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. مبلغی که حالا پرداخت شده و گوستاوو مایا از این پس بازیکن بارسلونا خواهد بود.

 

1511098

 

بر اساس گزارشها 70درصد از حقوق این مهاجم برزیلی در اختیار باشگاه بارسا خواهد بود و 30 درصد باقیمانده از آن باشگاه برزیلی خواهد ماند. در نتیجه در صورتیکه او بعدا از سوی بارسلونا به تیم دیگری واگذار شود 30 درصد از مبلغ قراردادش به سائوپائولو تعلق خواهد گرفت.

 

گوستاوو مایا که از 14سالگی به باشگاه سائوپائولو پیوسته در این تیم به ستاره‌ای درخشان تبدیل شده و با سائوپائولو هفت عنوان قهرمانی بدست آورده. او در سال 2018 برای تیم برزیلی در 36 مسابقه 30 گل به ثمر رسانده.

 

 

دیدگاه‌ها