کد خبر : 1695830 | 24 تیر 1399 ساعت 12:14 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

برد با اوت دستی؛ چه اشکالی دارد؟ 

میثاقیان: به هیچ مربی ای بی احترامی نمی کنم

تیم ملوان در سومین بازی با هدایت اکبر میثاقیان صدرنشین بازی ها یعنی مس رفسنجان را شکست داد. حالا با 7 امتیازی که این مربی به دست آورده ملوان کمتر خطر سقوط را احساس می کند.

میثاقیان: به هیچ مربی ای بی احترامی نمی کنم 

به گزارش "ورزش سه"، البته اکبر میثاقیان ماموریت مهم تری در انزلی دارد؛ هدایت تیم ملوان به لیگ برتر و دست کم باید یک فصل دیگر به او فرصت دارد. در اینباره با او صحبت کردیم: 

 

*اکبر آقا؛ بازی مهمی را بردید ...

بله همین طور است. مس تیم خوبی است و بدون دلیل نیست که در صدر جدول قرار دارد. مس رفسنجان باشگاه خوبی است و کادر فنی خوبی هم دارد. این بازی هم به اندازه خودش برای ما سخت بود. خدا رو شکر که دست پر میدان را ترک کردیم. البته هنوز ماندن ما در لیگ یک قطعی نشده. ما زمانی می توانیم نفس راحت بکشیم که 40 امتیاز بگیریم. راه زیادی پیش رو داریم و باید تا آخر بجنگیم. هنوز کار تمام نشده. البته در هفته های اخیر خوب کار کردیم و خوب پیشرفت داشتیم. خدا رو شکر مدیران ملوان هم خیلی به ما کمک کردند. 

 

*به نظر می رسد مدیرانی از جنس پژمان نوری و مازیار زارع برای مربی هم بهتر است. آیا این طور نیست؟ 

قطعا همین طور است. اصلا شک نکنید. این ها درک خوبی از بازیکن و مربی دارند  به این خاطر که فوتبالی اند و خود بازیکن بوده اند. از همه مهمتر مورد احترام هستند و اینکه از خانواده ملوان هستند. خدا رو شکر در ملوان همه با هم متحد هستیم و برای یک هدف می جنگیم. 

 

1508024

 

*در بازی با سپیدرود و در بازی با مس مربیان حریف عنوان کردند تاکتیک ملوان برای رسیدن به گل فقط اوت دستی است!

من هم به مهدی پاشازاده احترام می گذارم وهم به محمد ربیعی. این دو مربی جوان و آینده دار هستند و امیدوارم در آینده هم موفق باشند. به خودم اجازه نمی دهم که به هیچ مربی ای بی احترامی کنم. ما برای بردن تلاش و برای بردن بازی می کنیم و هر راهی که در توانمان باشد برای بردن آزمایش می کنیم؛ حالا می خواهد شوت از راه دور باشد یا اوت دستی. ملوان ابتدای فصل هم خوب بازی می کرد اما گل نمی زد و من فکر نمی کنم اوت دستی از فوتبال حذف شده باشد. برد با اوت دستی؛ چه اشکالی دارد؟

 

*و با این روندی که آغاز کرده اید به نظر می رسد فصل بعد به طور حتم برنامه اتان صعود به لیگ برتر باشد. 

اجازه بدهید ابتدا این فصل به خوبی و خوشی برای ما تمام شود و بعد در مورد آینده برنامه ریزی خواهیم کرد. انزلی یک شهر فوتبالی است. وقتی بازی تمام شد و وارد شهر شدم همه به بهانه برد برای من بوق زدند. برای مردم این شهر فرقی نمی کند ملوان اول باشد یا آخر. آنها ملوان را دوست دارد و من این حس را جایی ندیده ام. ملوان با 70 سال قدمت هنوز همان اندازه محبوب است که در زمان بازی من در این تیم محبوب بوده. این خیلی خوب است. مردم همه به من دلداری می دهند. این چند وقتی که من آمدم حمایت مدیران شهری و استان هم از تیم خوب بوده. به رختکن می آیند و به ما روحیه می دهند. انشاالله به لطف امام رضا (ع) در آینده دست به کارهای بزرگ تری خواهیم زد.

دیدگاه‌ها