کد خبر : 1695858 | 24 تیر 1399 ساعت 13:42 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

ماتیچ: یونایتد لیاقت بازی در چمپیونزلیگ را دارد

با وجود تساوی دیروز یونایتد مقابل ساوتهمپتون که مانع از رسیدن این تیم به رتبه سوم جدول شد نمانیا ماتیچ می‌گوید یونایتد استحقاق صعود به لیگ قهرمانان را دارد.

ماتیچ: یونایتد لیاقت بازی در چمپیونزلیگ را دارد

به گزارش "ورزش سه"‌، منچستریونایتد دیروز در حالی در بازی مقابل ساوتهمپتون به تساوی 2-2 رسید که در صورت این پیروزی می‌توانست به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. با این تساوی یونایتد در رتبه پنجم باقی ماند. شیاطین سرخ برای قرار گرفتن در بین 4 تیم اول جدول تلاش می‌کنند تا جواز حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده را بدست بیاورند.

 

با وجود این تساوی نمانیا ماتیچ ستاره یونایتد گفت این تیم استحقاق صعود به لیگ قهرمانان را دارد و با روحیه بالا برای رسیدن به این هدف در بازیهای آینده به میدان خواهد رفت.

 

1511135

 

ماتیچ در گفتگو با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت:" با وجود این تساوی باید سرمان را بالا بگیریم. هنوز سه بازی دیگر باقی مانده. بازی بعدی ما با کریستال پالاس در روز پنج شنبه است. اگر سه بازی آخر را برنده شویم جایمان در چمپیونزلیگ قطعی است".

 

ستاره شیاطین سرخ در ادامه گفت:" پس باید روحیه مثبت را حفظ کنیم و همانطور که تا حالا تلاش کرده‌ایم به تلاش کردن ادامه دهیم. همه چیز حالا در دستهای خود ما است. ما می‌خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم. به نظرم ما استحقاق چمپیونزلیگ را داریم و من مطمئنم تیم ما برای رسیدن به این هدف آماده است".

 

 

دیدگاه‌ها