کد خبر : 1695884 | 24 تیر 1399 ساعت 16:11 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش منابع انگلیسی

بودجه هنگفت سیتی برای حمله به نقل و انتقالات

منچسترسیتی پس از پیروزی بزرگ در دادگاه حکمیت ورزشی، حالا با فراغ بال در نقل و انتقالات تابستانی ورود خواهد کرد.

بودجه هنگفت سیتی برای حمله به نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که دادگاه CAS خبر از قبول فرجام خواهی باشگاه منچسترسیتی داد و به این ترتیب حکم محرومیت دو ساله سیتی از حضور در لیگ قهرمانان که توسط یوفا اعلام شده بود باطل شد. سیتی همچنین به جای 30 میلیون یورو حالا باید 10 میلیون یورو جریمه پرداخت کند.

این موفقیت بسیار بزرگی برای باشگاه انگلیسی بود چرا که در صورت شکست در دادگاه CAS، چند ستاره بزرگ خود را از دست می داد و در جذب بازیکن ارزشمند نیز با مشکلات زیادی روبرو می شد. در واقع کمتر بازیکن بزرگی حاضر می شد به باشگاهی برود که در لیگ قهرمانان حاضر نخواهد بود.

 

 

1510955

 

 

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، سران سیتی بودجه ای 170 میلیون یورویی برای بازار نقل و انتقالات پیش رو در نظر گرفته اند.

قبل از هر چیز آنها قصد دارند قرارداد ستاره هایی چون کوین دی بروینه، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس را تمدید کنند ضمن اینکه مذاکرات تمدید با پپ گواردیولا نیز وارد فاز جدیدی خواهد شد. از قرارداد پپ با سیتی تنها یک سال باقیمانده است.

 

 

1510342

 

 

سیتی قطعا به دنبال جایگزین برای لروی سانه ای خواهد بود که اخیرا راهی بایرن مونیخ شد. ضمن اینکه سرخیو آگوئرو نیز اعلام کرده است فصل بعد از این باشگاه جدا خواهد شد و احتمالا یک مهاجم دیگر نیز به فهرست خرید سیتی اضافه خواهد شد. گفته می شود این مهاجم لائوتاور مارتینز است که بارسا هفته هاست در تلاش برای جذب او از اینتر است.

 

 

1501663

 

 

سیتی همچنین سخت به دنبال تقویت خط دفاع خود است. برای این مهمریال دیوید آلابا(بایرن)، کالیدو کولیبالی(ناپولی) و فران تورس از والنسیا مد نظر قرار دارند.

البته هنوز تحقیقات لیگ برتر در مورد هزینه های سیتی در سال های گذشته در جریان است ولی بعید به نظر می رسد با توجه به رای دادگاه CAS، لیگ برتر موضعی مخالف اتخاذ کند.

 

دیدگاه‌ها