کد خبر : 1695894 | 24 تیر 1399 ساعت 17:00 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرار نیست چون صدرنشین هستیم حق‌مان خورده شود

ربیعی: داوری بازی با ملوان شائبه برانگیز بود

صدرنشین لیگ آزادگان در یک بازی پرحاشیه و جنجالی در انزلی شکست خورد تا محمد ربیعی به عنوان سرمربی مس رفسنجان به انتقاد از این اتفاقات بپردازد.

ربیعی: داوری بازی با ملوان شائبه برانگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان روز گذشته در شرایطی که اکنون با اختلاف امتیاز قابل توجه مدعی اصلی صعود محسوب می‌شود در انزلی مقابل ملوان تن به شکست داد و این در حالی بود که اخراج دو بازیکن این تیم و جنجال‌هایی که در حین بازی رقم خورد به شدت مورد انتقاد سرمربی آنها و البته دیگر مدعیان فرار از سقوط است قرار گرفته است.

 

محمد ربیعی درباره دیدار در انزلی اینچنین صحبت‌هایش را آغاز کرد: بازی  خوبی را انجام دادیم تیم ما بازی را خوب شروع کرد در همان دقایق ابتدایی یک پنالتی را از دست دادیم اما متاسفانه در دقیقه 43 بازی داور دو بازیکن تیمم را اخراج کرد و همین باعث شد که در نیمه دوم دست به عصا باشیم اما در همان نیمه دوم هم بازیکنانم 45 دقیقه پرتلاش ظاهر شدند. وقتی دو بازیکن بیشتر از تیم مقابل دارید انتظار می‌رود عملکرد بهتری داشته باشید اما بازیکنان من حتی کوچکترین فضایی را هم به تیم مقابل ندادند و گلی هم که خوردیم روی اشتباه فردی خودمان بود.

 

سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از عملکرد داوری گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم من روز گذشته حرف‌هایی را زدم و اکنون که دوباره فیلم بازی را دیدم حرف‌هایم را محکم‌تر بازگو می‌کنم داوری بازی شائبه‌برانگیز بود در دقیقه 57 بازی داور بازی در محوطه  جریمه ملوان خطای هند اعلام می‌کند در فیلم کاملا مشخص است اما متاسفانه داور هند ما را می‌گیرد. مطمئن باشید داور بازی را حلال نمی‌کنم. شما صحنه اخراج بازیکن تیم ما را ببینید دو بازیکن همزمان روی هوا بلند شدند این اتفاق در وسط زمین رخ داد اما داور بازیکن ما را اخراج کرد.

 

ربیعی با اشاره به اتفاقاتی که پیش از این نیز علیه تیمش شکل گرفته بود گفت: در بازی مقابل آلومینیوم اراک پنالتی ما گرفته نشد به نظرم نباید به خاطر اینکه تیم ما در صدر جدول قرار دارد حقش به همین راحتی خورده شود. این اتفاق دو سال پیش زمانی که من در تیم بادران حضور داشتم در پنج هفته آخر رخ داد.

 

سرمربی مس رفسنجان با ابراز نگرانی بابت دیدارهای آتی تیمش گفت: خیلی هم نگران هستم البته از نظر فنی خیر .تا حرف می‌زنیم جریمه می‌کنند از کمیته داوران می‌خواهم اتفاقات دیروز را رصد کنند بازیکنان من با گوش‌های خودشان شنیدند که بازیکنان تیم حریف به داور حرف‌های رکیک می‌زنند ولی او متاسفانه هیچ واکنشی نشان نداد من باید از حق مردم رفسنجان دفاع کنم نباید با سرنوشت تیم‌ها بازی شود یک سال است که در کوران مسابقات هستیم.

 

ربیعی با خطاب قرار دادن مسوولان سازمان لیگ در ادامه به اتفاقاتی که برابر ملوان رقم خورد اشاره کرد: خطاب به مسولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی گلایه‌هایی دارم؛ اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد این قانون باید رعایت شود. تیم ملوان در جای جای ورزشگاه تماشاگر داشت. من احترام خاصی برای مردم انزلی قائل هستم بالاخره آنها هوادار این تیم هستند و نگران اما همین دغدغه را مردم رفسنجان هم دارند. آنها دوست دارند تیم‌شان بعد از 15 سال در لیگ برتر حضور داشته باشد. من به طور قاطع می‌گویم در ورزشگاه انزلی پروتکل‌ها رعایت نشد. پرشمار لباس شخصی حضور داشت که به هر کدام از آنها حرفی می‌زدیم یک سمتی داشتند! اما هفته گذشته در بازی که ما میزبان بودیم به ما گفتند فقط حق همراهی چهار نفر مهمان را در VIP دارید. تیم ما یک گروه سلامت دارد که قبل از ورود تیم‌مان در هر ورزشگاهی زودتر به محل برگزاری بازی می‌روند و ضدعفونی می‌کنند اما در انزلی هیچ کدام از پروتکل‌ها رعایت نشد.

 

ربیعی در پایان گفت: ما تا روز آخر برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد روز اول هدف‌مان تک رقمی شدن بود اما الان برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم اما یک جمله بخواهیم بگویم این است که برابر ملوان در حق تیم ما ظلم شد.

دیدگاه‌ها