کد خبر : 1695897 | 24 تیر 1399 ساعت 17:35 | 25.9K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: سعی کنید در زمین ما را مغلوب کنید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از صدور حکم بخشش محرومیت تیمش به شدت خوشحال است.

گواردیولا: سعی کنید در زمین ما را مغلوب کنید!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز دادگاه CAS اعلام کرد محرومیت دو ساله منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان لغو شده و این باشگاه می تواند فصل بعد در این تورنمنت شرکت کند. پپ گواردیولا مدعی شد انتظار نداشته رقبا تیم او را حمایت کنند، اما بهتر است دیگر تیم ها تلاش کنند سیتی را در زمین مسابقه شکست دهند.

 

پپ گواردیولا گفت: "من از تصمیم بسیار خوشحالم و این نشان می دهد همه حرف هایی که مردم درباره سیتی می گفتند درست نبود. ما از آنچه که در زمین کسب کرده ایم، در زمین دفاع خواهیم کرد. اگر اشتباهی مرتکب شویم باید عذرخواهی می کردیم و تصمیم یوفا را می پذیرفتیم، زیرا اشتباه کرده بودیم. اما انتظار نداریم که لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی یا ولوز از ما دفاع کنند.

 

1509709

 

اما ما حق داریم از خودمان دفاع کنیم، ما معتقدیم آنچه انجام داده ایم صحیح بوده و سه قاضی مستقل این موضوع را تایید کردند. امروز روز خوبی است، دیروز روز خوبی برای فوتبال بود زیرا مشخص شد ما نیز زیر نظر قوانینی مانند همه باشگاه های اروپا بازی می کنیم.

 

اگر قوانین را رعایت نمی کردیم مستحق محرومیت بودیم، اما ما باید از خود دفاع می کردیم زیرا حق با ما بود. مردم گفتند ما تقلب کرده ایم و دروغ می گوییم، اما وقتی حق ما ثابت شد بسیار خوشحال شدیم، زیرا می توانیم از عملکردمان در زمین دفاع کنیم.

 

من علاقمندم تیم خود را به زمین بفرستم و مقابل حریفان بازی کنیم و اگر تیمی توانست ما را مغلوب کند آنگاه به حریف تبریک می گوییم، اما رقبا باید به زمین بیایند و ما را مغلوب کنند. دیروز روز خوبی برای فوتبال بود، زیرا مشخص شد سیتی نیز تحت قوانینی مانند دیگر باشگاه های بزرگ عمل می کنند. ما فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی خواهیم کرد زیرا عملکرد صحیحی داشته ایم. رقبا نیز باید این موضوع را بپذیرند و تلاش کنند در زمین ما را شکست دهند."

دیدگاه‌ها