کد خبر : 1695910 | 24 تیر 1399 ساعت 18:30 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

حالا بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی‌های یونایتد هستم

اسطوره شیاطین سرخ معتقد است تیم محبوبش فوتبالی جذاب و متفاوت با گذشته را به نمایش می گذارد.

حالا بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی‌های یونایتد هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، برتری 2-1 خود مقابل ساوتهمپتون را در دقیقه 6+90 از دست داد و تن به تساوی 2-2 داد تا فرصت صعود به رده سوم جدول رده‌بندی را از دست بدهد و در رتبه پنجم باقی ماند. شیاطین سرخ اما با این تساوی روند شکست‌ناپذیری خود را به 18 بازی افزایش دادند که رکوردی قابل‌توجه برای تیم تحت‌هدایت اوله گنار سولسشر به شمار می‌رود.

 

 

1511048

 

 

برونو فرناندز از زمانی که در ماه ژانویه به منچستریونایتد ملحق شد نقش مهمی در تحول این تیم ایفا کرده ضمن اینکه پل پوگبا هم از زمان پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش کمک زیادی کرده تا منچستریونایتد ثبات بیشتری پیدا کند. در کنار اینها باید به استعدادهای باشگاه از جمله مارکوس رشفورد و میسون گرین‌وود اشاره کرد که مانند آنتونی مارسیال در فرم و شکل خوبی هستند.

 

پل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد در تمجید از تیم تحت‌هدایت سولسشر گفت:« این منچستریونایتد با چیزی ما پیش از کریسمس از آنها می‌دیدیم، متفاوت است. حالا نمی‌توان برای دیدن بازی‌های منچستریونایتد صبر کرد. اتفاقی که در پنج شش سال اخیر سابق نداشته است.

منچستریونایتد حالا تیمی هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظر دیدن بازی‌های این بازیکنان جوان از جمله گرین‌وود و مارکوس رشفورد هستیم، بازیکنانی که در نوک خط حمله تیم واقعاً خوبی بازی می‌کنند. آنها بازیکنان انگلیسی هستند و دیگر از این بهتر نمی‌شود.»

 

 

1455752

 

 

اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است منچستریونایتد همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد:« فکر نمی‌کنم با این تساوی اوضاع خیلی تغییر کرده باشد. قطعاً ما دوست داشتیم که در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم و به جمع سه تیم برتر جدول ملحق می‌شدیم اما همچنان باید در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

حتی اگر منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 3 بر یک یا 4 بر یک به پیروزی می‌رسید، اوضاع خیلی تغییر نمی‌کرد و آنها همچنان باید کریستال‌پالاس، وستهام و سپس لسترسیتی را شکست بدهند.»

 

منچستریونایتد که حالا با چلسی سوم جدولی تنها یک امتیاز اختلاف دارد و تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به لسترسیتی در رده پنجم ایستاده، در سه بازی پایانی‌اش به ترتیب به مصاف کریستال‌پالاس (خارج از خانه)، وستهام (خانگی) و لسترسیتی (خارج از خانه) خواهد رفت.

دیدگاه‌ها