کد خبر : 1695924 | 24 تیر 1399 ساعت 19:46 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد با گلر دوم در ورزشگاه آزادی؛

جای خالی گردان در دوئل ویژه با پرسپولیس!

تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که شهاب گردان دروازه بان خود را در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که گردان در آخرین دقایق بازی با ماشین سازی اخراج شد، فکرش را هم نمی‌کرد که در بازی با پرسپولیس غایب باشد چرا که سرخ های اهواز دو بازی پیش از تقابل با پرسپولیس داشتند اما دیدار این تیم با نساجی و نفت مسجدسلیمان لغو شد تا محرومیت گردان نیز به بازی با پرسپولیس برسد.


او که در لیگ دوازدهم به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالات توسط محمد رویانیان پرسپولیسی شده بود، در همان فصل پس از ناکامی در جمع قرمزها و نیمکت نشینی های مداوم، از این تیم رفت و حالا که با فولاد شرایط خوبی دارد، امیدوار بود که در برابر تیم سابقش قرار بگیرد و در ورزشگاه آزادی بدرخشد اما این اتفاق برای او رخ نخواهد داد.

 

 

1511195

 


درروز غیبت گردان، گلر تیم نکونام در برابر خط حمله آتشین قرمزها، احسان مرادیان جوان خواهد بود. این دروازه بان 25 ساله که این فصل برابر سایپا و شاهین بوشهر موفق به کلین شیت شد، سابقه بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل استقلال را هم دارد و در چند سال اخیر عملکرد خوبی در دروازه فولاد داشته است.


مرادیان که از فوتبالیست های اهل ممسنی فارس است، توانایی جالبی هم در مهار ضربات پنالتی دارد و حالا باید دید برابر پرسپولیس چه خواهد کرد. به جز او، علی غلامزاده و محمدرضا گلی دو دروازه بان جوان دیگری هستند که البته بعید است فرصت بازی در ورزشگاه آزادی را داشته باشند.

دیدگاه‌ها