کد خبر : 1695931 | 24 تیر 1399 ساعت 20:36 | 43.8K بازدید | 4 دیدگاه

حمله پپ به رئیس لالیگا: تو یک انسان حسود هستی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به انتقاد از صحبت های رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس پرداخت.

حمله پپ به رئیس لالیگا: تو یک انسان حسود هستی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ماه فوریه به محرومیت دو ساله از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محکوم شد؛ حکمی که به دلیل عدم رعایت فرپلی مالی توسط این باشگاه صادر شد اما اخیراً دادگاه عالی ورزش آن را رد و اعلام کرد باشگاه انگلیسی هیچ مشکلی برای حضور در مسابقات فصل آینده چمپیونزلیگ نخواهد داشت.

 

رئیس لالیگا یعنی خاویار تباس از جمله کسانی بود که نسبت به این حکم دادگاه عالی ورزش و بخشیده شدن منچسترسیتی توسط این نهاد اعتراض شدیدی را مطرح کرد. او در توییتر خود نوشت: " ما باید مجدداً بررسی کنیم که آیا دادگاه عالی ورزش نهاد مناسبی برای صادر کردن رای نهایی درباره فوتبال خواهد بود یا خیر. سوئیس کشوری است که سابقه فوق العاده ای در امر قضاوت دارد(اشاره به رای یوفا و درستی آن). من فکر می‌کنم که در CAS هیچ چیز مطابق استاندارد نیست."

 

 

1127352

 

 

حالا پپ گواردیولا را در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث به انتقاد از صحبت‌های تباس پرداخته است. گواردیولا در این باره گفت: " این مرد باید خیلی حسود باشد. او یک متخصص حقوقی باورنکردنی است و حتماً دفعه بعد می‌خواهیم که او در دادگاه برای ما قضاوت کند.

 

او باید تمرکز خود را روی رقابت‌های لالیگا بگذارد و تنها نگران این موضوع باشد. افرادی وقتی اوضاع بر وفق مرادشان پیش برود، همه چیز عالی است و در غیر این صورت با همه چیز مشکل دارند."

 

 

1508090

 

 

گواردیولا همچنین عنوان می‌کند که سیتی با وجود انتقادات زیادی که از حکم دادگاه عالی ورزش مطرح می‌شود، پاسخ آنها را در زمین مسابقه خواهد داد. سرمربی سیتی در این باره گفت: " البته در چهار سال گذشته نیز این موضوع اتفاق افتاده است. ما سعی می کنیم که به مخالفان مان احترام بگذاریم اما در عین حال تلاش ما این است که مقابل آنها سربلند بیرون بیاییم. مردم باید این مسئله را بپذیرند و سایر افراد نیز نباید چیزهای بیشتری در این باره بگویند."

دیدگاه‌ها