کد خبر : 1695937 | 24 تیر 1399 ساعت 21:17 | 44.8K بازدید | 2 دیدگاه

گرت بیلِ آرسنال در مسیر خداحافظی!

روزهای تلخ و دور از انتظار مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و 31 ساله آرسنال در این تیم ادامه دارد.

گرت بیلِ آرسنال در مسیر خداحافظی!


به گزارش "ورزش سه"، امروز میکل آرتتا اعلام کرد نام مسوت اوزیل به دلیل مصدومیت کمر از فهرست توپچی ها برای مصاف با لیورپول خارج شده است. این ششمین مسابقه پیاپی است که هافبک 31 ساله به دلیل این مشکل قادر به بازی کردن نبوده و این بدان معنی است که از زمان شروع دوباره لیگ برتر در 17 ژوئن، اوزیل حتی یک دقیقه هم برای توپچی ها بازی نکرده است.

 

1506048

 

بدین ترتیب بعید به نظر می رسد با توجه به رویکرد جوانگرایی میکل آرتتا و افت محو این هافبک خلاق و آلمانی فصل بعد نیز شاهد حضور او در رختکن آرسنال باشیم. اوزیل که در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است، در سال پایانی قراردادش با آرسنال قرار می گیرد و به نظر می رسد مدیران این باشگاه برای اینکه مجبور به واگذاری رایگان اوزیل در تابستان بعدی نشوند، در این تابستان نام او را در فهرست فروش قرار خواهند داد.

 

شرایط مسوت اوزیل شباهت زیادی به گرت بیل در رئال مادرید دارد. هر دوی این ستاره ها از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارند و باشگاه های مذکور نیز نمی خواهند آنها را حفظ کنند، اما افزایش سن و البته نکته مهم تر دستمزد بالای گرت بیل و مسوت اویل باعث شده کمتر تیمی حاضر به ریسک خرید این دو بازیکن پرافتخار باشد.

دیدگاه‌ها