کد خبر : 1695982 | 25 تیر 1399 ساعت 09:35 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

اتحاد برای رسیدن دوباره به آسیا؛

سه کاپیتان استقلالی در اردوگاه شهر خودرو

سه بازیکن سابق استقلال در نقش‌های مختلف از امروز فرصت دارند تا در مشهد، کار خود را برای تیم شهر خودرو در کنار یکدیگر دنبال کنند.

سه کاپیتان استقلالی در اردوگاه شهر خودرو

به گزارش"ورزش سه" شب گذشته در انتخابی غافلگیر کننده از سوی باشگاه شهر خودرو، سهراب بختیاری زاده جوان به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد تا وی پس از معارفه عصر امروز، کار خود را رسما در این باشگاه مشهدی که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و عنوان نایب قهرمانی به شمار می‌رود، آغاز کند؛ نکته جالب آن‌که سهراب بختیاری زاده سومین کاپیتان سابق استقلال است که به جمع عنابی‌پوشان مشهدی اضافه شده و از این پس قرار است در قامت سرمربی به کار ادامه دهد.

 

در ابتدای فصل سید مهدی رحمتی سنگربان و کاپیتان سابق استقلال، برای کسب تجربه‌ای جدید و البته گذر از حواشی که در استقلال متوجه‌اش شد به مشهد رفت و با شهر خودرو قرارداد بست؛ با جدایی یحیی گل محمدی و آمدن مجتبی سرآسیایی روی نیمکت شهر خودرو هم دومین کاپیتان سابق استقلال به جمع شهر خودرویی‌ها اضافه شد و سید داوود سیدعباسی در قامت مربی و دستیار سرآسیایی به لیست این تیم مشهدی افزوده شد.

 

حال با اضافه شدن بختیاری زاده، مثلث کاپیتان های سابق استقلال در اردوگاه عنابی‌پوشان تکمیل شده و هر کدام در قامتی متفاوت و مسئولیت مهم، وظیفه دشواری برای دوباره آسیایی کردن شهر خودرو دارند؛ مهدی رحمتی که امسال عملکرد فوق العاده درخشانی درون دروازه شهر خودرو داشته و البته که بازوبند کاپیتانی را به بازو نبسته اما به خوبی توانسته بازیکنان را داخل زمین هدایت کند، باید روزهای خوبش ادامه دهد و بدون شک امید اول بختیاری زاده در میدان برای حفظ نتایج به سود شهر خودرو است.

 

بختیاری زاده هم که ماموریتی روشن دارد؛ آسیایی کردن دوباره شهر خودرو و حضور در ادامه تورنمنت فصل قبل که مشهدی‌ها برای صعود از گروه‌شان به یک معجزه بزرگ نیاز دارند. سیدعباسی هم که در قامت دستیار و تمرین دهنده وظیفه پررنگی در آماده سازی شهر خودرویی‌ها دارد و به خوبی روشن است که موفقیت این مثلث کاپیتان های سابق استقلال می‌تواند شهر خودرو را دوباره آسیایی کند.

مشهدی‌ها بازی‌های مهمی پیش روی خود در لیگ نوزدهم دارند که شاید مهم‌ترین آنها دوئل با تراکتور و استقلال نیز باشد که 6 امتیازی به حساب می‌آیند؛ البته اولین تجربه بختیاری زاده در شهر خودرو، جمعه هفته جاری در جم و دیدار برابر پارس جنوبی رخ خواهد داد که باید دید چگونه این مربی جنوبی، کار خود را در این تیم مشهدی آغاز خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها