کد خبر : 1696015 | 25 تیر 1399 ساعت 11:48 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمتر از سه ماه؛ تیم ملی جوانان بدون مربی!

کمتر از سه ماه دیگر تیم ملی جوانان باید در اولین بازی در چارچوب جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در تاشکند به مصاف ازبکستان برود اما این تیم نه تمرینات خود را شروع کرده و نه سرمربی دارد.

کمتر از سه ماه؛ تیم ملی جوانان بدون مربی!

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق به طور حتم ناراحت کننده است. به این خاطر که راهیابی تیم ملی جوانان به جام جهانی زیر 20 سال یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران خواهد بود. ممکن است موجب حضور برخی از بازیکنان جوان ایرانی در تیم های اروپایی شود. جام جهانی زیر 20 سال بعد از جام جهانی اصلی مهمترین مسابقاتی است که زیر نظر فیفا برگزار می شود و استعدادیاب های بسیاری از باشگاه های مهم اروپایی این بازی ها را از نزدیک نگاه می کنند تا بازیکنان خوب تیم ها را برای باشگاه های خود بخدمت بگیرند. طبیعی است حضور ایران در این بازی ها هم برای استعدادیاب های اروپایی جذاب و جالب توجه باشد. حضور بازیکنان جوان ایرانی در تیم های اروپایی موجب باز شدن دست های سرمربی تیم ملی برای ساختن یک تیم خوب خواهد شد.

 

سیروس پورموسوی – سرمربی سابق تیم ملی جوانان ماه هاست که کناره گیری خود را از این تیم اعلام کرده؛ در حالی که سهراب بختیاری زاده برای هدایت تیم ملی جوانان انتخاب شده بود هیات رییسه فدراسیون فوتبال این تصمیم را وتو کرد، تا هم تیم ملی جوانان بدون مربی باقی بماند و از سویی اتفاق نیکوتری برای این مربی رخ دهد و راهی تیم لیگ برتری شهر خودرو شود.

 

16 تیم در جام ملت ها حضور دارند که در نهایت چهار تیم راهی جام جهانی خواهند شد. قرعه ایران سخت است به این خاطر که در مرحله یک چهارم نهایی و برای صعود باید با یکی از تیم های کره جنوبی – عراق یا ژاپن مسابقه دهد و در چنین شرایطی تعلل فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان جای سوال دارد. اینکه چرا تیم تمرینات خود را آغاز نمی کند؟ آیا سه ماه زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا است؟

دیدگاه‌ها