کد خبر : 1696095 | 25 تیر 1399 ساعت 17:11 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان، برنده قاطع در جدال قلعه نویی - تراکتور!

نگاهی به هماوردی سپاهان و تراکتور نشان می‌دهد که در دیدارهایی که قلعه نویی سرمربی یکی از این دو تیم بوده، اغلب زردپوشان برنده بازی شده اند.

سپاهان، برنده قاطع در جدال قلعه نویی - تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین این هفته فوتبال ایران در تبریز و بین تیم های تراکتور - سپاهان برگزار خواهد شد. این دو تیم که در جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارند، در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هدایت هر دو را مربی ایرانی برعهده دارد. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد، لیگ شانزدهم بود که سپاهان با هدایت عبدالله ویسی موفق شد شاگردان امیر قلعه نویی را در تبریز و با گل های مهرداد محمدی و احسان حاج صفی شکست دهد.

 

نکته جالب این است که در بسیاری دیگر از تقابل های سپاهان و تراکتور که امیر قلعه نویی در آن حضور داشته، تیم زردپوش برنده بازی بوده است. در لیگ شانزدهم سپاهانی ها موفق شدند تراکتورِ امیر قلعه را دبل کنند و در لیگ یازدهم نیز سهم هر دو تیم یک پیروزی بود. سپاهان در اصفهان با دو گل تراکتور را از پیش رو برداشت و تیم قلعه نویی نیز در تبریز 1-0 برنده بازی شد؛ این تنها پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با حضور این مربی باتجربه بود.

در لیگ های نهم و دهم که نخستین فصول تی تی ها در بازگشت به لیگ بود، شاگردان قلعه نویی سه بار آن ها را شکست دادند. دو پیروزی با نتیجه 3-1 رقم خورد که پرگل ترین شکست تراکتور در آن سال ها بود و یک برد هم با دو گل احمد آل نعمه و عماد رضا رقم خورد.

 

حالا باید دید در بازی جمعه چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا سپاهان با هدایت قلعه نویی موفق به شکست تراکتور می‌شود یا نه؟

 

دیدگاه‌ها