کد خبر : 1696125 | 25 تیر 1399 ساعت 19:37 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: فصل بعد مدعی خواهیم بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد تیمش فصل بعد می خواهد در لیگ برتر مدعی خواهد بود.

فرانک لمپارد: فصل بعد مدعی خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در فصل جاری و علیرغم بسته بودن پنجره تابستانی عملکرد درخشانی داشته و در آستانه پایان لیگ در رتبه سوم جدول نیز قرار دارد. فرانک لمپارد از پیشرفت تیمش در فصل جاری رضایت دارد، اما معتقد است آنها برای رسیدن به سیتی و لیورپول کارهای زیادی پیش رو خواهند داشت.

 

فرانک لمپارد گفت: "به جای صحبت در مورد نبرد کسب سهمیه لیگ قهرمانان، می خواهم در مورد تمرکز تیمی و نگرش صحبت کنم. وقتی شما مقابل لیورپول خارج از خانه و ولوز در خانه بازی دارید، باید بدانید با دو حریف واقعا قوی مواجه خواهید شد. ما فقط باید یکی از این دو بازی تمرکز کنیم و رفتار نگرش نشان دهیم.

 

1496745

 

من از عملکرد تیمم خوشحالم، اما ما اهداف چیزهای می خواهم. وقتی بعد از پایان این فصل دوباره به تمرینات بازگشتیم باید به خودمان بگوییم آیا می توانیم شروع به کاهش فاصله با صدر جدول کنیم؟ البته این کار سختی خواهد بود. اختلاف امتیازات با لیورپول و منچسترسیتی مشخص است. البته ما در شرایطی هستیم که می خواهیم پیشرفت کنیم، اما کارهای زیادی باید انجام شود و ما فصل بعد می خواهیم مدعی باشیم.

 

من فکر می کنم می توانیم ار رتبه فعلی در جدول واقعا خوشحال باشیم. اگر در ابتدای فصل می دانستیم در رده سوم قرار داشته و در رقابت هایی مثل جام حذفی و لیگ قهرمانان میز پیش برویم، می گفتیم رسیدن به این هدف بسیار دشوار است، اما ما مراحل گروهی را پشت سر گذاشتیم."

دیدگاه‌ها