کد خبر : 1696208 | 26 تیر 1399 ساعت 12:01 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

فن‌دایک: تا قبل از اشتباه من هیچ مشکلی نداشتیم

بعد از آنکه رویای 100 امتیازی شدن لیورپول با شکست دیشب مقابل آرسنال نقش بر آب شد ویرژیل فن‌دایک از اشتباهات لیورپولی‌ها در این بازی ابراز تاسف کرد.

فن‌دایک: تا قبل از اشتباه من هیچ مشکلی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرده دیشب در هفته سی و ششم یعنی دو هفته مانده به پایان فصل به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. اهمیت این بازی برای لیورپولی‌ها این بود که شکست در مقابل آرسنال رویای آنها برای ثبت رکورد 100 امتیاز در این فصل را نقش بر آب کرد.

 

1511564

 

هر دو گل آرسنال در این بازی در نتیجه اشتباهات فاحش فردی بازیکنان لیورپول به ثمر رسید. پاس به عقب ضعیف فن‌دایک باعث شد الکساندر لاکازت گل اول آرسنال را بزند و اشتباه آلیسون در توزیع توپ باعث شد نلسون گل دوم توپچی‌ها را وارد دروازه لیورپول کند.

 

فن‌دایک در پایان بازی از اشتباهات فاحش لیورپولی‌ها ابراز تاسف کرد و گفت:" ما هر دو گل را به حریف هدیه دادیم. تا قبل از گل اول بازی کاملا در اختیار ما بود. ما دو گل به آنها هدیه دادیم و بازگشت به بازی دیگر برایمان سخت شد. ما به خاطر اشتباهات‌مان مستحق این شکست بودیم".

 

1511565

 

ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" تا قبل از اشتباه اول و گل اول هیچ مشکلی نداشتیم و خیلی خوب بازی کرده بودیم. الان همه راحت انتقاد می‌کنند و می‌گویند ما چون قهرمانی‌مان قطعی بود حریف را دست‌ کم گرفتیم ولی تا پیش از اشتباه من ما هیچ مشکلی نداشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها